sk66

Krzysiek Skw, 22, Man, PolenSenast sedd: december 2013

15023 spelade låtar sedan 16 maj 2010

137 Älskade låtar | 78 inlägg | 0 blandband | 90 hojtningar

  • Lägg till som vän
  • Skicka ett meddelande
  • Hojta

Din musikaliska kompatibilitet med sk66 är okänd

Skaffa din egen musikprofil

Senast spelade låtar

DżemTylko Ja I Ty 1 okt 2013
DżemWehikuł czasu Älskad låt 1 okt 2013
DżemNodlitwa III Älskad låt 1 okt 2013
DżemHarley mój 1 okt 2013
DżemKaczor coś ty zrobił 1 okt 2013
Se mer

Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig.
  • Blaszajo

    KALIBER 44 4ever xD

    21 nov 2011 Svara
  • Blaszajo

    przez Ciebie mam Pezeta w bibliotece :/ :D

    21 nov 2011 Svara
  • Blaszajo

    Krzysiu weź wróć, kurwa. :( :*

    8 aug 2011 Svara
  • blaqkVenom

    aaaa, chyba, że tak :D

    20 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    yeps, w dwóch miejsach na raz? xd dobryś :D

    19 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    oj, biedny Ksysio <przytul> ale jes okej, żyjesz, to się liczy :D

    19 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    musisz. i na następny koncert wbić. ale byłoby fajnie tak przywalić Ci z łokcia. :D

    18 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    no okejka! hahaha, oj a mnie po Jelonku wszystko naku... ;<

    18 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    hahaha :D śmerdzca sprawa z tymi facetami xd

    17 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    Krzysiu, nigdy nic nie wiadomo komu się spodobasz ;>

    16 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    spoko, zobaczymy co tam "upolujecie" ;p

    16 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    no to miłego, pewnie bd same rozmiarówki A70 xd no może czasem jakieś B się ujawni xd

    14 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    staniki i majtki na scenie - rozumiem :D

    13 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    olej koncert chodź na Pyskowice. :D hahahah, zagrają bez Ciebie xd

    13 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    Oj Krzysiu, Krzysiu :) spoko, ona może wpadnie, ja chyba jednak pojadę na Rifflect i TSA do Pyskowic ;p

    13 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    pozdrowię, ej to musisz się zrewanżować, musi Cię zobaczyć nawalonego :D i będziecie kwita xd

    12 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    no spoko, bynajmniej Kasia sie nie spali ze wstydu ;p

    11 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    też mam psa, ale mam go gdzieś. Gienek loska tego samego dnia, Krzysiu, prosisz się o lanie, zastanowię się jeszcze ;p

    10 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    jutro na Radzionków marsz :)

    10 jun 2011 Svara
  • blaqkVenom

    Krzysztofie, czy uświadomisz mnie jak dostać się do parku miejskiego w TG? bo 83 zleksza z Bytomskiej to kawałek...

    1 maj 2011 Svara
  • Alla 90 hojtningar

Om mig

NIE!

Senaste aktiviteter

Grupper (7)

Se mer