Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig (det är gratis).
  • Matchboxxx

    Thanks!

    senaste månaden
  • antiperiodic

    come 2 brazil

    juni 2014
  • Rikardo90

    thx again, love what you do <3

    maj 2014
  • PhilMcLaren

    <3

    januari 2014
  • randombob18

    This is awesome!

    oktober 2013
  • egiazavr

    Nice taste! www.lastfm.ru/music/ACROSS+SILENT+HEARTS Check this please, my dear friend!

    oktober 2013
  • leedian

    hi

    oktober 2013
  • nachokiller666

    Thank you mate. In Black Sabbath's concert, also played Megadeth as supporting band. May you add their scrobblings too please? =)

    oktober 2013
  • ShadedWolf

    thanks!

    oktober 2013
  • Marcos_Arantes

    Thanks for the sccobles, you rock =)

    september 2013
  • ludovicc

    Are you mad ?

    juni 2013
  • Mechayoshi

    lol what do you do?

    februari 2013
  • ZDOGG

    Thanx for scrobble my little robo-friend :D

    november 2012
  • murmler3

    @meanmrmustard, How pathetic. Why shouldn't you scrobbel live music? Besides, when your friend sings great, why not?

    november 2012
  • meanmrmustard

    why should you scrobble live music? WHERE WILL WE DRAW THE LINE? what's next, scrobbling your friend singing a song acapella in front of you?

    september 2012
  • putznaaty

    OMG! hahahaha s2

    juli 2012
  • __mojo__

    Usually they get edited quite a lot in the first days/weeks after the concert, so the time of the sync is quite important. Reconising edits should become easier with an upcoming API version (as setlists currently don't expose a "last edited" date) ... but yeah, more hassle than it's worth ;-)

    juli 2012
  • __mojo__

    Alright, thanks for explaining. Does setscrobbler also recognise setlist edits (e.g. if someone added some songs), or will just the initial non-empty setlist be scrobbled?

    juli 2012
  • __mojo__

    wth, I disconnected the app from my account. you might consider deleting my connection to setscrobbler on your side as well.

    juli 2012
  • Rikardo90

    lovely :)

    april 2012
  • BurningRemnant

    Thanks for your services! BTW could you scrobble the opener bands, too? For specific concerts, I mean..

    mars 2012
  • niceguydave

    Thanks for the scrobbles of my gig, appreciated!! :-)

    februari 2012
  • michalboo

    Thanks, setscrobbler!

    januari 2011