maruch

marek marecki, 23, Man, Polen
pozdro szejsetSenast sedd: igår kväll

190812 spelade låtar sedan 7 okt 2006

72 Älskade låtar | 5 inlägg | 0 blandband | 110 hojtningar

  • Lägg till som vän
  • Skicka ett meddelande
  • Hojta

Din musikaliska kompatibilitet med maruch är okänd

Skaffa din egen musikprofil

Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig.
  • ZSRR

    no co, fajna piosenka, ciekawe czy ma zapewnione miejsce w Księdze Rekordów Guinnessa za najwięcej użyć słowa "nigga" w najkrótszym czasie

    7 maj 09:41 Svara
  • veraa91

    trochę jest :3 widzę, że katujesz namiętnie nową płytę Rojka. jak wrażenia?

    8 apr 23:53 Svara
  • ZSRR

    ten morderca w dziarach na ostatnim to Ty? :o

    6 feb 23:26 Svara
  • ZSRR

    Czaję, czaję, starożytne czasy mi przypomniałeś :-D

    11 jan 15:38 Svara
  • lunny001

    ..i jeden dzień dłużej :]

    16 aug 2013 Svara
  • huggingtheworld

    nice taste! :) coldplay....................

    6 jul 2013 Svara
  • omgphone

    u r cute bb :3

    12 jun 2013 Svara
  • GoodGirl_Li

    Dziękuję. Także smakuje wyśmienicie. ^^

    6 maj 2013 Svara
  • black_sea

    bys lepiej na scianie mojej polubil, bo pacz co wrzucilam tam.

    8 apr 2013 Svara
  • black_sea

    nom dla mnie niezłe, znalazłam na kompie jego ep. ale on z pyrlandii chyba?

    8 apr 2013 Svara
  • black_sea

    ehehehehe źle przeczuwasz he he he

    11 jan 2013 Svara
  • black_sea

    o co Ci chodzi znowu?!??!?!??! to Ty szukasz hipsta music!

    11 jan 2013 Svara
  • ZSRR

    co mię tak namiętnie nawiedzasz, Maruchu? Minutemen byś posłuchał

    8 jan 2013 Svara
  • moll24

    w sumie długo masz profil, szacunek.

    20 dec 2012 Svara
  • moll24

    pozdro siedemset ;) skond masz tylu wykonawcuf fejku jeden Ty?

    20 dec 2012 Svara
  • Pavlo-

    Te obrazki nie dzialaja juz od dawna, a chuja mi sie tam chce je usuwac.

    22 jun 2012 Svara
  • Pavlo-

    Widze, ze sluchasz alternatywnej muzyki z MTV :D

    21 jun 2012 Svara
  • Pavlo-

    Niech Ci bedzie, ze Cie zaakceptuje, chociaz jestes marny.

    21 jun 2012 Svara
  • Darthu

    Tak to chyba trzeba słuchać z paru odtwarzaczy naraz xD żeby mieć więcej niż ty ^^

    13 jun 2012 Svara
  • Darthu

    Nieziemska ilość odsłuchanych kawałków :))

    10 jun 2012 Svara
  • Alla 110 hojtningar

Om mig

joł.
gg:5842521





My top albums (1 year)