lacie_

『銀蝶❤』, 21, Kvinna, Polen
dracaena.zz.muSenast sedd: senaste månaden

49371 spelade låtar sedan 19 jul 2011

879 Älskade låtar | 14 inlägg | 0 blandband | 50 hojtningar

  • Lägg till som vän
  • Skicka ett meddelande
  • Hojta

Din musikaliska kompatibilitet med lacie_ är okänd

Skaffa din egen musikprofil

Senast spelade låtar

NickelbackFar Away Älskad låt 30 jun 19:19
System of a DownToxicity Älskad låt 30 jun 19:15
MuseUndisclosed Desires 30 jun 19:11
Shiny Toy GunsGhost Town (Evol Intent) 30 jun 19:06
System of a DownChop Suey! Älskad låt 30 jun 19:03
宇多田ヒカルBeautiful World Älskad låt 30 jun 18:57
Shiny Toy GunsLe Disko [The Baskervilles] Älskad låt 30 jun 18:54
StingShape Of My Heart Älskad låt 30 jun 18:49
EvanescenceMy Immortal Älskad låt 30 jun 18:45
Heather DaleBlack Fox Älskad låt 30 jun 18:42
Se mer

Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig.
  • parlalam

    Czeeeść^^ Dzięki!

    11 okt 2012 Svara
  • domiii93

    chłeszysz chłeszysz chłeszysz mi? xD

    3 aug 2012 Svara
  • SamuraiSx

    oii ^^ privet~ I wasn't here so long *.* I didnt have time ~ I am just passing by quickley to tell that for japanese band on/off to not confuse with other artists with same name here other tag which last.fm distributed: ON/OFF change it onegaiii ^^

    2 aug 2012 Svara
  • Niyuube

    THX for accepting my request^^ Nice taste. Stay tuned!!!

    19 jul 2012 Svara
  • wonnnderlaand

    Aa <3 Ja chyba sobie angielską przeczytam jak będę miała czas ;3

    9 jun 2012 Svara
  • wonnnderlaand

    To chyba sobie przeczytam ;D A ty angielską wersję czytałaś?

    9 jun 2012 Svara
  • wonnnderlaand

    Niestety... Słyszałam właśnie, że całkiem odbiega. Ale myślę, że nadrobię mangę :D

    8 jun 2012 Svara
  • wonnnderlaand

    Ja też <3 Tylko, że nie ma jako takiego zakończenia... Więc czekam albo na drugą serię, albo na mangę (będzie w październiku chyba!) :D

    6 jun 2012 Svara
  • wonnnderlaand

    Dzięki za przyjęcię ;3 Widzę, że też lubisz Pandorę Hearts? ;D

    6 jun 2012 Svara
  • Arkham25

    Dzięki za dodanie oraz masz świetny gust muzyczny ;).

    13 maj 2012 Svara
  • shiki__

    Nie ma... ale dedze sie w tym momencie, bo tam nie ma wosu do wyboru, czyli też już mam po koreanistyce... kurwa.

    9 mar 2012 Svara
  • shiki__

    Co masz na myśli pisząc UPek? Bo w Poznaniu jest UAM^^ i tam nic nie ma o żadnej rozmowie...

    9 mar 2012 Svara
  • shiki__

    A troche z tego i troche z tamtego :P A tak bardziej na poważnie to rozszerzenie z polskiego, angielskiego i wosu cisne ~_~ a co?

    8 mar 2012 Svara
  • NessPANIC

    heeey, you have a good taste :3 thanks for adding. i adore pandora hearts too <3

    9 nov 2011 Svara
  • shiki__

    Dorośnij! ;p

    18 okt 2011 Svara
  • shiki__

    Spieprzaj, dziadu! xd

    17 okt 2011 Svara
  • shiki__

    Ja nie mam takiego^^ obecnie na mojej głowie jest perłowy jasny blond, gdzieniegdzie jasno rudawe przebłyski się zdarzą ;p czyli ja też nie jestem dziwna?

    15 okt 2011 Svara
  • shiki__

    Wiem, że jestem xd ale Ty również^^

    15 okt 2011 Svara
  • shiki__

    Nie chciało mi sie przemęczać xd no to będe szła, ale na bank nie na wszystkie dni^^ góra na 2.

    28 sep 2011 Svara
  • shiki__

    Nie brzmi -_-' no to Ci musze przyznać ;p

    18 sep 2011 Svara
  • Alla 50 hojtningar

Om mig



Asian music shows I've been at:

Dir en Grey
24.06.2009 Stodoła, Warszawa
D'espairsRay
22.07.2009 Ucho, Gdynia
Gackt
22.07.2010 Theaterfabrik, München
D'espairsRay
28.09.2010 Progresja, Warszawa
Kokia
09.10.2010 Blue Note, Poznań
Miyavi
10.04.2011 CSG, Gdańsk
Nana Kitade feat. Loveless
16.04.2011 Manggha, Kraków
Gackt
06.08.2011 Stodoła, Warszawa
Dir en Grey
20.08.2011 Studio, Kraków
Satsuki & Kaya
02.03.2012 Blue Note, Poznań
HITT
12.04.2012 Progresja, Warszawa
D
21.04.2012 Rotunda, Kraków
LM.C
16.05.2012 Proxima, Warszawa
Anli Pollicino
03.07.2012 Pasaż Festiwalowy
A
11.07.2012 Progresja, Warszawa
Kengishu Kamui & Mika Kobayashi
16.12.2012 AOIA, Łódź
One Ok Rock
24.10.2013 Werkstatt, Köln
One Ok Rock
26.10.2013 O2 Academy Islington, London










Bloggar (1)