hyperheroman

Aaron Cornelius, 31, Man, USA
twitter.com/hyperheromanSenast sedd: senaste månaden

52345 spelade låtar sedan 11 feb 2009

685 Älskade låtar | 0 inlägg | 0 blandband | 18 hojtningar

  • Lägg till som vän
  • Skicka ett meddelande
  • Hojta

Din musikaliska kompatibilitet med hyperheroman är okänd

Skaffa din egen musikprofil

Senast spelade låtar

Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig.
  • wonderflybland

    Oh, excellent choice then sir! Also, if you don't already listen to her, I can't recommend Santigold enough. She's great.

    14 maj 2012 Svara
  • wonderflybland

    Did I recommend it?! I like his third album (and the EP after that), can't really stand his first (I'll give it another try again soon) and still haven't heard his second. I still have to get over listening to an artist whose name is the same as my brother's hahaha it's so weird to think of!

    14 maj 2012 Svara
  • wonderflybland

    Aww yay! I'm glad someone else is enjoying it! Also, love all the Pipettes, they were so great. That most recent album was cringe-worthy but I loved We Are The Pipettes.

    13 apr 2012 Svara
  • wonderflybland

    Mine still says "super" ;~; But you are listening to Blood Red Shoes a lot and that makes me infinitely happy. I love them so much!

    10 mar 2012 Svara
  • wonderflybland

    Isn't scrobbling with spotify gr8? It makes everything so wonderful hahaha You can also send tracks to people on Spotify, too. So it makes sharing even easier, too.

    9 feb 2012 Svara
  • NekoKempo

    hello Stranger, I dig your music taste ;)

    21 jun 2010 Svara
  • wonderflybland

    Pretty much anything, really. I don't think Pavement made a mediocre album. Hahaha Individual songs, though, I'd say...hmm...Spit on a Stranger,Range Life,Here,Cut Your Hair,Major Leagues, Shady Lane and We Are Underused.

    3 maj 2010 Svara
  • wonderflybland

    well, that and my itunes is finally scrobbling and I'm downloading more and more music. btw gorillaz song recommendations:we are a happy landfill and stop the dams also, you should listen to the good,the bad & the queen, f you don't already. and monkey. you'd probably really like them OOOH also, do you like Pavement?

    19 mar 2010 Svara
  • wonderflybland

    I'm amused. We went from medium compatibility to SUPER. hahaha

    19 mar 2010 Svara
  • corny_girl395

    Ryan says "Baby got Back" I say anything Kanye or MJ :)

    3 jul 2009 Svara
  • corny_girl395

    YAY! Now I will listen to Avril Lavine's "Sk8er Boi" 12 times!

    27 mar 2009 Svara
  • ptando

    You think Fashion's your friend, my friend, Fashion is DANGER!!

    26 mar 2009 Svara
  • ptando

    No, you're AWESOME!!

    2 mar 2009 Svara
  • ptando

    I wanted to use the name: interpolheadface, but it was too many letters, im so sad, so now I have to use my code name from x-files sites!!

    2 mar 2009 Svara
  • wonderflybland

    I will agree with you on that. I am indeed AWESOME>

    27 feb 2009 Svara
  • wonderflybland

    Aaron has no shouts, that is sad. Therefore, I shall be the first! I drove by the store earlier and Ralph was bringing in the Diamond boxes and I thought to myself "OOOOH! GOODIES!" I lead a sad,nerdy life.lol

    25 feb 2009 Svara
  • LAST.HQ

    Welcome aboard, hyperheroman! Happy listening.

    11 feb 2009 Svara

Senaste aktiviteter