Valdressin

Onur, 28, Man, Turkiet
open.spotify.com/user/vald…Senast sedd: senaste månaden

51298 spelade låtar sedan 22 nov 2006

449 Älskade låtar | 5 inlägg | 0 blandband | 121 hojtningar

  • Lägg till som vän
  • Skicka ett meddelande
  • Hojta

Din musikaliska kompatibilitet med Valdressin är okänd

Skaffa din egen musikprofil

Senast spelade låtar

Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig.
  • ozgeorucu

    Miriba yakısıklı cocuk! Tanışsak mı?

    22 maj 08:22 Svara
  • cnsdngy

    yine gelmiş gelenlerin. rutin lastfm serzenişssss <3

    14 maj 13:29 Svara
  • cnsdngy

    spotify çıktı mertlik bozuldu

    18 mar 11:46 Svara
  • gioskh

    teomandan rüzgargülü dinler olmuşsun, hayırdır?

    7 maj 2013 Svara
  • ozgeorucu

    Sevdiceğiiiiiiiiiiiiimmmmm (Burdan bağırıyorum gebzeden duy!) Nağğber?

    27 sep 2012 Svara
  • musikilgi

    sen dinlemişsin bile peeh insan tavisye eder the xx i :/

    13 sep 2012 Svara
  • ozgeorucu

    Ne kadan da hızlıyım ya 5'ten 4binlere :) Bi de ayıp olmasın diye silmiyorum Sevdiceğim. Gücenirler fln şimdi...

    6 sep 2012 Svara
  • gioskh

    pasifiğin kıyıları daştandır leyli ley

    13 aug 2012 Svara
  • cnsdngy

    ne tatlı şarkıymış len to just grow away <3

    3 jul 2012 Svara
  • cnsdngy

    kırk yılın başı işten erken çıktım da ondandı bu neşe. Bİ DAHA OLMAZ ZATEN.

    22 maj 2012 Svara
  • Umutbe

    biraz gezeyim ben şuraları çantam şurda dursa olur mu

    5 mar 2012 Svara
  • umutkolac

    yok yükleyemedim şarkıları yüklediğimi de çalmıyo

    1 mar 2012 Svara
  • gioskh

    tam bişey yazıcaktım ki, en son komentimi sildiğini hatırladım. sonra yazmaktan vazgeçtim ama bunu da belirteyim diye yeniden yazmaya karar verdim. ne ayaksın lan zaten uyumda high a düşmüş. çekicem kulaanı

    14 jan 2012 Svara
  • cnsdngy

    ONOOOOOR YİNE KOMŞU OLMUŞUZ BEBEĞİMS

    1 jan 2012 Svara
  • cnsdngy

    telefonlarıma da nolur çıkma ama

    14 dec 2011 Svara
  • musikilgi

    hoşgördüüüük. gari skropsuz hayat geçmiyor buralarda

    18 nov 2011 Svara
  • cnsdngy

    ne zamandır girmemişim len sayfana anılarım depreşti veheyyy yavruceylanım

    8 nov 2011 Svara
  • elftkn

    yok canim umidim var. bekliyorum ben.

    2 okt 2011 Svara
  • musikilgi

    whatzzz up dudeeeee

    23 sep 2011 Svara
  • cemonal

    abonelik noldu abonelik? paran mı bitti aslan?

    20 sep 2011 Svara
  • Alla 121 hojtningar

Om mig

playing in my mind
Grizzly Bear(Ursus arctos).Nature,David Lynch, Dostoyevski, Kubrick, P.Auster, Nolan, Röyksopp, Air, Massive Attack, dystopia, FRP, Sci-Fic, Spaghetti Western, Native American-Indians, Henry David Thoreau

Senaste aktiviteter

Grupper (21)

Se mer