söndag 1 Jan 2012, 9:07
Całkiem subiektywna lista płytowa:
1. Long Distance Calling - Long Distance Calling
http://static.rateyourmusic.com/album_images/s3176848.jpg
Solidne instrumentalne, metalowe granie… Może nie tak zaskakujące jak debiut, ale na solidnym wysokim poziomie.
2. Airbag - All Rights Removed
http://static.rateyourmusic.com/album_images/s3584878.jpg
Płyta dorównuje debiutowi i rozwija brzmienie zespołu. Nadal słychać echa floydów, a szczególnie Gilmoura, ale to świetne niepowtarzalne piosenki o bogatej harmonii…
3. Anathema - Falling Deeper
http://static.rateyourmusic.com/album_images/s3543122.jpg
Stare utwory w nowych aranżacjach… Można było dodać trochę więcej rozmachu (tak jak w finale)….
4. Joe Bonamassa - Dust Bowl
5. Radio Moscow - The Great Escape of Leslie Magnafuzz
6. …And You Will Know Us by the Trail of Dead - Tao of the Dead
7. Iroha - Iroha
8. Jelonek - Revenge
9. Believe - World Is Round
10. John Mayall - Howlin' at The Moon
pełna lista: http://rateyourmusic.com/list/Trapciol/2011/
Najczęściej słuchani wykonawcy:
1. Pink Floyd Odsłuchanych utworów: 325 Czas słuchania: 27 g 59 min
2. Nirvana Odsłuchanych utworów: 247 Czas słuchania: 17 g 20 min
3. Pidżama Porno Odsłuchanych utworów: 279 Czas słuchania: 16 g 39 min
4. Arena Odsłuchanych utworów: 181 Czas słuchania: 15 g 01 min
5. Roger Waters Odsłuchanych utworów: 172 Czas słuchania: 12 g 59 min
6. Pearl Jam Odsłuchanych utworów: 189 Czas słuchania: 12 g 32 min
7. R.E.M. Odsłuchanych utworów: 196 Czas słuchania: 12 g 15 min
8. Anathema Odsłuchanych utworów: 128 Czas słuchania: 11 g 01 min
9. Alice in ChainsOdsłuchanych utworów: 247 Czas słuchania: 10 g 51 min
10. Nine Inch Nails Odsłuchanych utworów: 136 Czas słuchania: 10 g 41 min
Najczęściej słuchane albumy:
1. R.E.M. - Part Lies, Part Heart, Part Truth, Part Garbage: 1982-2011
2. Nirvana - Nevermind
2. Various Artists - Chess Blues
4. Steven Wilson - Grace for Drowning
5. Nirvana - Unplugged In New York
6. Pearl Jam - 1993 - 1995
7. Tool - Ænima
7. Roger Waters - The Wall Live In Berlin
7. Tom Waits - Bad As Me
10. Nirvana - Nevermind (Limited Super Deluxe Edition)
Najczęściej słuchane utwory:
1. Nirvana - Come As You Are
2. Nirvana - Polly
2. Nirvana - Smells Like Teen Spirit
4. Nirvana - Lithium
5. Nirvana - Breed
5. Roger Waters - Another Brick In The Wall
7. The Doors - Light My Fire
7. Nirvana - Drain You
7. Nirvana - On A Plain
7. Nirvana - Something In The Way
7. Pink Floyd - Money
7. Pidżama Porno - Katarzyna ma katar
Najlepsze koncerty w których uczestniczyłem: