Tranzience

Timothy, 24, Man, USA
taimeothy.tumblr.comSenast sedd: 13 dagar sedan

42545 spelade låtar sedan 10 nov 2008 (återställt den 15 aug 2011)

13 Älskade låtar | 2 inlägg | 0 blandband | 66 hojtningar

  • Lägg till som vän
  • Skicka ett meddelande
  • Hojta

Din musikaliska kompatibilitet med Tranzience är okänd

Skaffa din egen musikprofil

Senast spelade låtar

Washed OutBefore 23 jul 02:56
Washed OutFar Away 23 jul 02:52
Washed OutSoft 23 jul 02:46
Washed OutAmor Fati 23 jul 02:42
Washed OutEchoes 23 jul 02:38
Washed OutEyes Be Closed 23 jul 02:33
Girl TalkSteady Shock 22 jul 05:32
Girl TalkMake Me Wanna 22 jul 05:26
Girl TalkDown for the Count 22 jul 05:19
Girl TalkGet It Get It 22 jul 05:14
Se mer

Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig.
  • kaorumorite

    "Your musical compatibility with Tranzience is Super" GREAT SUCCESS.

    22 mar 2013 Svara
  • kaorumorite

    Just need to listen to more Super Junior, yea. You are well on your way apparently with that K.R.Y song tho.

    13 mar 2013 Svara
  • kaorumorite

    Oh it replaced him with The XX and now we are Very High. Seems more accurate now that he is gone hahahaha

    13 mar 2013 Svara
  • kaorumorite

    But it includes him at the top lmfao. I highly doubt we have him in common lol.

    12 mar 2013 Svara
  • kaorumorite

    I like how last.fm said we have NOTHING in common, and then I sent you one Jay Brannan song and its like "OH YOU GUYS HAVE HIGH COMPARABILITY!!"

    11 mar 2013 Svara
  • kaorumorite

    I agree with @seigatsu.

    6 mar 2013 Svara
  • seigatsu

    TIM OUR MUSICAL COMPATIBILITY IS NOW 'LOW' WHAT HAVE YOU DONE.

    30 apr 2012 Svara
  • seigatsu

    well golly tim it's not like YOU'RE working towards it. obviously what you need is more koreans, then we will be well on our way.

    12 apr 2012 Svara
  • seigatsu

    butts

    29 mar 2012 Svara
  • lyryka

    'Member me? :D

    11 mar 2012 Svara
  • SylviaKWP

    Joanna Newsom on the 18th :). I'm not so bummed by it. I have a feeling they'll come play here soon. fingers crossed.

    15 mar 2011 Svara
  • SylviaKWP

    Well, not gonna see The National anytime soon :(. They were going to play Japan and Singapore and they can't do Tokyo so I guess they're cancelling the SG show too. Bummed. But at least I made it back to Singapore...

    14 mar 2011 Svara
  • johnonymous

    *Luniculaire

    9 mar 2011 Svara
  • johnonymous

    Phylactery Factory? Kairos? Eidolon? Lunirascible? O:

    9 mar 2011 Svara
  • johnonymous

    Please tell me that the extent of White Hinterland is more than Icarus, Dreaming Of Plum Trees, that Bjork cover...?

    9 mar 2011 Svara
  • johnonymous

    Two words: White Hinterland. Oh my GOD, they're excellent! And Memphis, Stars, The National, Arcade Fire, Feist...

    9 mar 2011 Svara
  • SylviaKWP

    Haha I think I know 2 Janet Jackson songs, but I'll make the most of it. I too, want to be Owen Pallett. I want to be a brilliant boy.

    6 feb 2011 Svara
  • SylviaKWP

    Thanks, I already get goosebumps watching their live videos! Also, my friend's taking me to see Janet Jackson (?!) on Monday — she has to write a review. Can't believe it, hahaha.

    5 feb 2011 Svara
  • SylviaKWP

    Ah. Have you seen them live before? NEVER thought I would — not where I live, anyway. But Singapore's been getting a lot more gigs the past 2 years. Owen Pallett. was. the. shit.

    1 feb 2011 Svara
  • SylviaKWP

    It's a lie! As it happens, I often forget to turn off my ipod so my scrobbles are off. Yes, we're SUPER and that's no lie :).

    1 feb 2011 Svara
  • Alla 66 hojtningar

Om mig

I'm 24, have a degree in history, and like to waste my time with all sorts of entertainment.

Senaste aktiviteter