SingLoco

Oliver, 22, Man, KanadaSenast sedd: 8 timmar sedan

142211 spelade låtar sedan 17 mar 2010

313 Älskade låtar | 2 inlägg | 7 blandband | 28 hojtningar

  • Lägg till som vän
  • Skicka ett meddelande
  • Hojta

Din musikaliska kompatibilitet med SingLoco är okänd

Skaffa din egen musikprofil

Senast spelade låtar

Showbiz & A.G.Spit Remix (Feat. D-Flow) 5 timmar sedan
Showbiz & A.G.Dignified Soldiers Remix (Feat. Big L, Lord Finesse & O.C.) 5 timmar sedan
Showbiz & A.G.Raw as Ever 5 timmar sedan
Deeds of FleshCarnivorous Ways igår kväll
James BlakeVoyeur 6 timmar sedan
James BlakeDigital Lion 6 timmar sedan
James BlakeDLM 6 timmar sedan
James BlakeRetrograde 6 timmar sedan
James BlakeTake a Fall for Me (feat. RZA) 6 timmar sedan
NasI'm A Villain 6 timmar sedan
NasIt Ain't Hard to Tell 6 timmar sedan
NasRepresent 6 timmar sedan
NasOne Time For Your Mind 6 timmar sedan
NasOne Love 7 timmar sedan
NasMemory Lane (Sittin' in da Park) 7 timmar sedan
NasHalftime 7 timmar sedan
NasThe World Is Yours 7 timmar sedan
NasLife's a Bitch 7 timmar sedan
NasN.Y. State of Mind 7 timmar sedan
NasThe Genesis 7 timmar sedan
Se mer

Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig.
  • elitist_jerk

    so how are the new demilich tracks?? astounding?

    30 jan 21:53 Svara
  • lordgorefreak

    damn your playlist is awesome

    26 jan 04:57 Svara
  • elitist_jerk

    wow, nile is first place all of a sudden. what a consistently entertaining band!

    20 jan 23:38 Svara
  • Fieldzy

    Thanx for accept friend, you have a great library, greetings from Republic of Moldova \m/ if you want join my page https://www.facebook.com/brutalbasarabia based on extreme music lovers, cheers \m/

    27 dec 2012 Svara
  • CysticRot

    Right.The mistake is mine.Why Ive always accepted Pathologica G. as a demo.Anyway,I still think that Garavito's P.T. is way better,sicker and more brutal.

    6 okt 2012 Svara
  • CysticRot

    Hi.When we talk about Purulent we have to consider the fact that they have only 1 album...Garavito's Pedophilia Tales.I think that this masterpiece is a step further than their demo...better sound,song structure and level of brutality.Don't be mistaken..I love all their work...after all only gore is real!

    6 okt 2012 Svara
  • Sickingivan

    interesting and amusing project. I'm not a particular fan of cybergrind, but S.M.E.S. is really good stuff. The Album "The Good, The Bad & Me" I particularly like. And of course split with Lymphatic Phlegm. Erwins vocals is unique. Especially well it sounds on "The XTC Of Swallowing Feaces" and "In Advanced Haemorrhaging Conditions" of LDOH

    4 okt 2012 Svara
  • Sickingivan

    Very impressive charts dude! Greetings from Russia

    3 okt 2012 Svara
  • BurbotsRevenge

    yeah, cosmosophy has grown on me the more i listen to it but i still think its probably my least favourite, epitome XV was quite disappointing in my books, would have been much better if that was replaced by another track. but yeah draw and quartered have delivered yet again, really good album that. theyve compiled a killer discography the have, very consistent. haha and i got the malignancy the other day and is queued in winamp as we speak, will be coming up very soon haha

    16 sep 2012 Svara
  • BurbotsRevenge

    yeah im still trying to wrap my head around it, will need a few listens of the whole trilogy front to back till i can decide but it does seem a little weak at times. still great mind you, lots of classic blut aus nord riffs. what you think?

    15 sep 2012 Svara
  • missael666

    hey you've got awesome tastes bro, & you collect vinyls too, it's fkn cool, I would like that Nile & Defeated Sanity, I look it on smnnews, greetings from Mexico dude, we're in contact \m/

    5 sep 2012 Svara
  • Enmity5566

    I'm doing well I suppose. And yes, I'd always lurked there and just recently decided to sign up lol. But yes, I've been playing for about 7 years now and I'm always looking to expand my knowledge. I would indeed love an ENGL head as well but it won't be until well into next year unfortunately :/ I presume you're a guitar player as well then?

    29 aug 2012 Svara
  • Enmity5566

    Shemhammy guy. Hello.

    28 aug 2012 Svara
  • hammer_hard

    thank ya sir, same goes to you!

    11 apr 2012 Svara
  • Metabolicbeast

    Awesome taste man!

    8 apr 2012 Svara
  • Ceddy78

    haha no I'm transferring to McGill University. but what did you think of the song I posted ?

    31 mar 2012 Svara
  • Ceddy78

    who are you on the forums ? don't quite recall. I'm moving to Montreal

    31 mar 2012 Svara
  • BurbotsRevenge

    Sedition is really good, relentless brutality as usual. been really enjoying it. a strong addition to their discography. forms a trilogy of killer death metal with vile conception and paradogma. how do you find it? and sick, thats cool. got a link for that thread?

    30 mar 2012 Svara
  • BurbotsRevenge

    nice charts my friend, cheers for the add. enjoy that ulcerate gig, fucking great band. seen them once myself, cant wait to see them again

    30 mar 2012 Svara
  • Sculpy

    Mistah Kurtz?

    21 mar 2012 Svara
  • Alla 28 hojtningar

Om mig


Senaste aktiviteter