SilverBarron

Nick, 23, Man, AustralienSenast sedd: förra veckan

19397 spelade låtar sedan 2 dec 2006 (återställt den 9 dec 2008)

59 Älskade låtar | 18 inlägg | 1 blandband | 550 hojtningar

  • Lägg till som vän
  • Skicka ett meddelande
  • Hojta

Din musikaliska kompatibilitet med SilverBarron är okänd

Skaffa din egen musikprofil

Senast spelade låtar

Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig.
  • alezzzix

    Hi, thanks for accepting my friend request ;-)

    16 jul 17:13 Svara
  • Ice_Wizard

    DRAGONS

    26 mar 22:54 Svara
  • smash_dash

    Why do they call it the Xbox 360?

    27 jan 06:06 Svara
  • ElHuevas1428574

    Hello, happy new year! (:

    1 jan 02:00 Svara
  • smash_dash

    m8

    6 aug 2013 Svara
  • Ice_Wizard

    Not enough BG listens rofl

    1 apr 2013 Svara
  • solidsnake1989

    Check out our new uploaded song if you wish and tell me what you think :) http://t.co/2DjHBrpS6B

    25 feb 2013 Svara
  • Woerg

    hi

    25 jan 2013 Svara
  • ZadionApocalaya

    I did in fact see the trailer, and I was pretty disappointed. Man, I loved XIII-2, but I'm thinking Lightning Returns won't be much better than XIII.

    15 jan 2013 Svara
  • ZadionApocalaya

    I will lulz if they ditch her then get another girl like Anette instead.

    21 dec 2012 Svara
  • ZadionApocalaya

    oh yeah, has Nightwish confirmed her as their new vocalist yet?

    19 dec 2012 Svara
  • ZadionApocalaya

    Didn't you say some stuff about not wanting to see Nightwish before?

    13 dec 2012 Svara
  • ZadionApocalaya

    7 years as of now. But come on, man. Do you really think it's going to be released any time soon? 'Cause I'm pretty damn doubtful.

    6 nov 2012 Svara
  • ZadionApocalaya

    After waiting about 10 years, Versus XIII had better be THE best in the series.

    4 nov 2012 Svara
  • ZadionApocalaya

    Yeah, that stuff does sound awesome. The only thing I'm on the edge about is the realistic world. Apparently it's going to be pretty modern. This could turn out pretty cool, but I still want a lot of fantasy elements and shit. I'm not a big fan of realistic settings. Noctis and Stella both sound like awesome characters already, too. Sorry for the long ass response btw. I dunno if you're been having problems, but last.fm takes like 10 refreshes to load a single page for me these days. Then about another 10 refreshes to load the shoutbox. Fuck.

    4 nov 2012 Svara
  • ElHuevas1428574

    Trick or treat? ಠ_ಠ

    31 okt 2012 Svara
  • ZadionApocalaya

    Well, I dunno. I would've seen them with Anette too if I had the chance. I feel Anette was too often criticized because she led Nightwish into a "pop metal" (if you wanna call it that) sound, when that was just Tuomas's fault.

    21 okt 2012 Svara
  • ZadionApocalaya

    WUT?! You're actually considering missing out on a Nightwish concert?! DA FUQ IS WRONG WITH YOU!? YOU GONNA GO OVER THAR AND VIEW NIGHTWISH WITH EPICA OR ELSE I SHALL BE FORCED TO DEFILE YOUR MOTHER!

    19 okt 2012 Svara
  • ZadionApocalaya

    Well, you didn't think they'll let a story end with a depressing ending like THAT, did ya?! Nah, that'd be too radical for everybody.

    10 okt 2012 Svara
  • ZadionApocalaya

    also have you seen this? http://andriasang.com/con2l3/lightning_returns_details/ It's good that everybody from XIII-2 is still alive (except Serah I guess), but I love how they're still forgetting there is no time in Valhalla.

    5 okt 2012 Svara
  • Alla 550 hojtningar

Om mig

http://www.metal-archives.com/users/Twistedeyes for reviews by me of metal music!

Senaste aktiviteter