Robotboy

29, Man, PolenSenast sedd: onsdag morse

53711 spelade låtar sedan 11 mar 2009

156 Älskade låtar | 108 inlägg | 0 blandband | 21 hojtningar

  • Lägg till som vän
  • Skicka ett meddelande
  • Hojta

Din musikaliska kompatibilitet med Robotboy är okänd

Skaffa din egen musikprofil

Senast spelade låtar

Ooah & LoBounceTrash Talk Igår 00:15
TipperRare and Plentiful Igår 00:11
KelpeWhirlwound Igår 00:08
Random RabClairvoyer Igår 00:03
VibesquadDome Piece Igår 23:58
KraddyThe Prestige (feat. D Styles) Igår 23:53
EskmoAgnus Dei Igår 23:48
The Glitch MobPalace Of The Innocents Igår 23:43
EpromPrototype Igår 23:38
Ooah & LoBouncePeligrosa gratis nedladdning Igår 23:34
Se mer

Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig.
  • mikuwna

    hej, w końcu niestety nie poszłam... słyszałam że koncert był wyśmienity, 4 ostatnie kawałki, wbrew zapowiedziom i poprzednim koncertom z aktualnej trasy, były mocne, ze starszych albumów. Żal tyłek ściska... człowiek może żyć tylko nadzieją, że będzie kolejny koncert i tym razem nic nie stanie na przeszkodzie :)

    29 feb 2012 Svara
  • mikuwna

    mogę pozdrowić Mikaela od Ciebie, hehe :D:D:D I u mnie bilet leży na półce i grzecznie czeka na 1 czerwca! Waham się właściwie na co iść, tzn na Ursynalia Slayer obowiązkowo, a Metalfest, to może któryś dzień, nie wiem jak to wyjdzie w praktyce :) Porcelanowe Serduszko jest ok, ale np wczoraj odkryłam jak Mikael strollował fanów Opetha i śpiewa o słodkim Szatanie w Hessian Peel :D dowcipniś kurde...

    17 feb 2012 Svara
  • mikuwna

    Siema :P jak można słuchać Comy? :D ;) [2] podbijam :D ale ok, KnoRR siedzi w chartsach i Opeth, ratujesz twarz :P no i Porcelanowe Serduszko w ukochanych ^^" i deklaracja uczestnictwa w Ursynaliach by usłyszeć zajebistość Slayera, hehe :) a czemu 24 lutego Stodoła i Mikael Cię nie ujrzy? pozder.

    16 feb 2012 Svara
  • misbehave

    Otwieram playera, włączam Madonnę i myślę o tym, że nie zrobisz rurki - MOŻNA! :D

    12 sep 2011 Svara
  • misbehave

    Nie chcę wnikać w to, z jakim zamiarem zadałeś to pytanie. Boję się.. :P

    12 sep 2011 Svara
  • misbehave

    Adam, zrób rurkę! :P

    11 sep 2011 Svara
  • misbehave

    Nie nie, bo ja tak zinterpretowałam ten grymas na twarzy wskazujący na usilną próbę zrobienia rurki. Pomyślałam, że zrobi Ci się miło jeśli napiszę, że była ona była tam :P

    7 sep 2011 Svara
  • misbehave

    Ostatnio coś twarzą po monitorze jeździłeś i do tego zawijałeś język w rurkę. Wolałam się upewnić... :)

    6 sep 2011 Svara
  • misbehave

    Siema :P jak można słuchać Comy? :D ;)

    4 sep 2011 Svara
  • Szamiran

    mój to tylko ja w obróbce mojego Sensei ;) realistyczna, ale myśląca nie koniecznie realistycznie :P

    28 jul 2010 Svara
  • Szamiran

    interesujący avatar sąsiedzie :)

    28 jul 2010 Svara
  • Waz-Neverborne

    For fans of Killswitch and Dark tranquility check out Neverborne from London England.. http://www.last.fm/music/Neverborne

    23 feb 2010 Svara
  • CheshireKatze

    ale sobie przelansowałeś lasta! :P

    30 aug 2009 Svara
  • CheshireKatze

    yeah

    19 jun 2009 Svara
  • CheshireKatze

    Szatannnnnnnnnnnn

    6 jun 2009 Svara
  • jonas_abrania

    hey if you like melodic death metal plz check out my swedish based melo death band abrania here on lastfm http://www.lastfm.se/music/Abrania

    23 mar 2009 Svara
  • francuska

    laska laska przecież nie pasztet :P :]

    13 mar 2009 Svara
  • francuska

    ale zrobie ten wyjatek i cie przyjmę.... moze sie podciagniesz.... :P;D

    11 mar 2009 Svara
  • francuska

    w porównaniu ze mną wypadasz fatalnie.... :P

    11 mar 2009 Svara
  • LAST.HQ

    Witaj na pokładzie, Robotboy! Baw się dobrze.

    11 mar 2009 Svara
  • Alla 21 hojtningar

Om mig









Robotboy's top 10 albums (overall):
1. Mastodon - Blood Mountain (721)


2. Pendulum - Immersion (673)


3. Opeth - Watershed (576)


4. Coma - Hipertrofia (547)


5. Mastodon - Crack the Skye (515)


6. Mastodon - The Hunter (450)


7. Ramin Djawadi - Game of Thrones (448)


8. System of a Down - Toxicity (420)


9. Korn - Issues (418)


10. Opeth - Ghost Reveries (406)


generated 21.05.2012







Senaste aktiviteter

Grupper (9)

Se mer