Paradoxqueen

Olga, 23, Kvinna, Polen
www.paradoxqueen.fbl.plSenast sedd: maj 2014

26480 spelade låtar sedan 8 maj 2009

101 Älskade låtar | 0 inlägg | 0 blandband | 307 hojtningar

  • Lägg till som vän
  • Skicka ett meddelande
  • Hojta

Din musikaliska kompatibilitet med Paradoxqueen är okänd

Skaffa din egen musikprofil

Senast spelade låtar

Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig.
  • xXtravisXx

    Tęskni mi się za Wami wszystkimi, brzydale!

    19 sep 2013 Svara
  • xXtravisXx

    noooo...ech ach och, fajnie czasem o czymś zapomnieć i nagle znaleźć to po latach :) hehehe

    18 sep 2013 Svara
  • xXtravisXx

    Kurde blaszka, grzebie w pamięci... od tygodnia nie mam fejsa, dzsiaj dodałem tylko wpis na dowidzenia, a teraz grzebie i sprzątam na FBLu :D masaka...jakie wspomnienia :)

    16 sep 2013 Svara
  • xXtravisXx

    LastFM - reaktywacja? :)

    16 sep 2013 Svara
  • Ranndolf

    ;)

    27 mar 2012 Svara
  • radioglowy91

    uuu fajnie masz a ja jeszcze razem z jutrzejszym mam 4 egzaminy : o

    1 feb 2012 Svara
  • radioglowy91

    żyje żyje powoli zaliczam egzaminy kolokwia już z głowy a u Ciebie jak tam?

    30 jan 2012 Svara
  • radioglowy91

    oo to się cieszę i pewnie na Juwenaliach UMK się spotkamy :D ja na Ursynalia jadę bo Slayer :D

    29 jan 2012 Svara
  • diabliczka24

    i chwała :33.

    19 nov 2011 Svara
  • diabliczka24

    http://fans-mtv.blogspot.com/p/fan-army-battle.html Prosze głosuj na mcr. Pomóż nam :33. Czas jest do jutra, tj. 6.00

    19 nov 2011 Svara
  • kirczek

    Hej. ;) Chyba nie pojadę, masakra, ale jeszcze jakaś nadzieja jest. xd

    9 maj 2011 Svara
  • rebelvampire666

    nie umiem wyrobić sobie zdania odnośnie wokalu, coś mi w nim brakuje. Jednakże sama muzyka jest rewelacyjna i podoba mi się sposób łączenia dźwięków, instrumentów i tego jaki klimat tworzą. Zobaczymy jak będzie przy dalszym wertowaniu, jako iż często zmieniam opinie po którymś tam przesłuchaniu :)

    21 apr 2011 Svara
  • rebelvampire666

    Dam znać jak przesłucham :) dziękować ^^

    21 apr 2011 Svara
  • rebelvampire666

    Oj tak jest tego troche, co do ikon znam ten bol ;] na pierwszym roku majac historie sztuki z ksiedzem meczyl nas tym niesamowicie. Kurcze przeciez nie da sie tyle ogarnac w takim czasie? o.O nie wiem jaki u was jest zakres materialu, jednakze nawet majac mniej badz naprawde duzo mniej idzie latwo wpasc w zaulki i slepe uliczki. Cholerny labirynt. Bedac na 2 roku siedze dopiero w manieryzmie ;/

    3 feb 2011 Svara
  • rebelvampire666

    Oj tak historia sztuki z dnia na dzien zaskakuje mnie mnogoscia materialu. Nauka na wlasna reke zatem nie jest nowoscia i dla mnie, zarowno jak i to ze nie wiadomo z czego wykladowca moze zapytac. Do jakiej epoki macie miec opanowane?

    2 feb 2011 Svara
  • rebelvampire666

    Dziekowac ^^ dasz rade no bo kto oprze sie urokowi plomiennowlosej? ^^ zreszta dziewcze z Ciebie bystre wiec kto jak nie Ty :)

    2 feb 2011 Svara
  • rebelvampire666

    Z sytuacji podbramkowej, gdzie ognistowlosa nie widziala juz zadnych szans i zaczela interesowac sie mozliwosciami warunkow ( z racji iz 99% u mnie to cwiczenia, na poprawke nie ma co liczyc) badz urlopu dziekanskiego itd wybrnela w tak niesamowicie zwinny sposob okupiony 2 nieprzespanymi dobami z rzedu i wieloma innymi nieprzespanymi nocami, krzykiem, placzem i tupaniem nogami. Takze 16:0 dla mnie ^^

    2 feb 2011 Svara
  • rebelvampire666

    zdecydowanie lubię nasze porównanie ^^

    1 feb 2011 Svara
  • potwor84

    Może troche. Ale za to nie absorbuje za bardzo uwagi więc się nadaje :)

    29 jan 2011 Svara
  • kirczek

    Mają talent, wątpię żeby kiedykolwiek nagrali dwie takie same płyty. :) Racja, album miesiąca w Teraz Rocku! :D

    10 dec 2010 Svara
  • Alla 307 hojtningar

Om mig



KILLJOY!!!





"Oddychamy światłem


Oddychamy muzyką


Oddychamy chwilą obecną"














"Serce niczym klejnot,
co szyję jej zdobi,


twarde niby diament,
jak diament nieczułe,


bardziej niźli obsydian ostre,
kaleczące."








Grupper (15)

Se mer