KlaudiaXDDD

Klaudia, Kvinna, Polen

26785 spelade låtar sedan 30 jun 2009

0 Älskade låtar | 4 inlägg | 0 blandband | 2 216 hojtningar

  • Lägg till som vän
  • Skicka ett meddelande
  • Hojta

Din musikaliska kompatibilitet med KlaudiaXDDD är okänd

Skaffa din egen musikprofil

Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig.
  • pietrox2

    heh no wiem

    1 maj 2012 Svara
  • pietrox2

    dobry gust

    1 maj 2012 Svara
  • Danonka

    No w sumie powinnam, ale ostatnio na słuchanie muzyki na kompie nie mam za bardzo czasu, jedynie w drodze gdzieś/skądś xD na iPodzie :) czy ty masz jakiś nowy profil? :P

    20 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    szczerze, to nie pamiętam, lol. wymyślaj dalej! zawsze najlepsze pomysły przychodzą nieoczekiwanie, lol.

    19 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    nie jest zajebista, jest żałosna, wymyślałam ją dwa lata temu XD może weź coś z piosenki jakiejś? lol. nie mam pojęcia, naprawdę ;d

    19 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    weź może coś z doctora, nie wiem XD ja również nie jestem kreatywna (patrz: moja nazwa), ehehehe.

    19 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    ja kiedyś założyłam nowe, ale nie miałam siły, żeby się przenieść, ahaha. ok, czyli szukasz nazwy? :D

    19 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    ok ok, niech będzie, powiedzmy, że wierzę :D nie szkoda ci wszystkich odtworzeń? tyle paniczków tu masz ;d

    19 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    + jaki nowy last? zostań na tym!

    19 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    ok, to jeszcze przyznaj, że jesteś zapatrzona w Gregora, ahahaha. to nic złego XD

    19 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    JESTEŚ XD nie jest mało? to co ja mam powiedzieć o mojej obsesji, która ma 26 lat? ahahaha.

    19 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    Klaudia, przestań, za bardzo jesteś zapatrzona w Gregora i dlatego masz coś do Simona, lol. on jest pocieszny, o <3 21 to mało ;d

    19 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    jesteś przewrażliwiona ;d kiedy wygrywa to się cieszy, odzywa się może w nim instynkt zwycięzcy czy coś tam innego, lol. to ma być chamski i niemiły w wywiadach? no prooszę cię ;d no tak, nikt nie widzi tego u Simona tylko ty, heheh. oo, jak słodko razem wyglądają <3 ta Sandra wydaje się być normalna, więc dobrze im życzę ;> 21 dopiero? myślałam, że więcej :D

    19 jul 2011 Svara
  • Caroll_TM

    polecam moją muzykę i dubstep ;p

    19 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    ale o co ci chodzi z tym cwaniaczkiem? XD dla mnie jest bardzo w porządku ;3 jaka dziewczyna? ja nic nie wiem, wtajemnicz mnie, lol. + on ma 20 ileś lat chyba, taak? ;d

    19 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    dzisiaj obejrzę, obiecuję! ;> Simon cie wkurwia? ;o ja go bardzo lubię, nie wiem co chcesz od niego XD + zgadzam się, wyładniał, zmężniał tak jakby, AHAHAHAH.

    19 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    nie ciągle, tylko raz przeskoczyłam te dwa, chociaż nawet szóstego jeszcze nie obejrzałam, wstyd mi ;x mój tata cieszył się, że nie wygrał, bo go nie lubi ;o

    19 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    bu, nie mogę się zabrać za oglądanie doctora, weź mnie jakoś zmotywuj! :D + ładny Gregor <3 oglądałaś wczoraj czy tam przedwczoraj letnie skoki? XD

    19 jul 2011 Svara
  • Caroll_TM

    no niestety. . caroll zaczęła słuchać core'a i wyszło, co wyszło ;(

    18 jul 2011 Svara
  • ladywhimsical

    już słyszę tego żałosnego lektora, ahhahaha. w ogóle to dlaczego w polskiej telewizji nie dają seriali z napisami? lol.

    17 jul 2011 Svara
  • Alla 2216 hojtningar

Om mig



30.06.2009-19.07.2011 :)


I'm


HERE


now.



see ya!


.