Karolajnaa

23, Kvinna, PolenSenast sedd: januari 2014

157638 spelade låtar sedan 18 jun 2006

174 Älskade låtar | 690 inlägg | 0 blandband | 10 825 hojtningar

  • Lägg till som vän
  • Skicka ett meddelande
  • Hojta

Din musikaliska kompatibilitet med Karolajnaa är okänd

Skaffa din egen musikprofil

Senast spelade låtar

Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig.
  • lusesita

    następne będzie zdjęcie obwisłych pośladków, niech tylko znajdę aparat...

    29 jan 08:21 Svara
  • guccipig1203

    Ali Mosaffa!

    17 jan 17:28 Svara
  • guccipig1203

    elo ziom

    15 jan 16:46 Svara
  • neunziger

    "XD"

    13 jan 08:57 Svara
  • neunziger

    "Najlepiej zainwestowane 9 zł w życiu!" :| Odpowiadając na pytanie: Ty na przykład. Rozumiem, że skoro usunęłaś fb, przenosimy kącik rozmów do shoutboxa last.fm? Spory 2006.

    12 jan 19:29 Svara
  • clarkyscored

    Hey how are you! Good to see you're still going strong on this!

    2 dec 2013 Svara
  • bardzo_malo

    <3 <3 <3 <3 <3 <3

    10 sep 2013 Svara
  • Macieq

    kilka miesiecy juz mam ten about me (znaleziony tu http://tiny.pl/hbkgg hehe) i nagle robi furore. usuwam! (szczegolnie ze sie dowiedzialem dopiero ze to z zulczyka)

    8 aug 2013 Svara
  • omgphone

    nice dragon beb :3

    12 jun 2013 Svara
  • motfzaph

    <odglosy ducha> HUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!! </odglosy ducha>

    16 dec 2012 Svara
  • motfzaph

    SIEMA.

    14 dec 2012 Svara
  • Karolajnaa

    (nawet nie mam gdzie odpisać, po co wyłączałeś shoutboxa!) Kubaaa, czekam na to wyznanie od 2006 ;*

    27 nov 2012 Svara
  • Cypher303

    (wiadomości na shoutboksie, łezka za minionymi czasami!)

    27 nov 2012 Svara
  • Cypher303

    Słuchasz LA Vampires & Octo Octa - would you marry me?

    27 nov 2012 Svara
  • fisheye_

    O kurcze. Mam wpaść z winem, czekoladą i paczką chusteczek? <chlip>

    19 nov 2012 Svara
  • fisheye_

    A ty koleżanko dlaczego nie skroblujesz Blura i nie jarasz się jak kościół w Norwegii na koncert na openerze???

    19 nov 2012 Svara
  • fisheye_

    Ja chyba pokasowałem kiedyś (głupi!). Też tak mam, to mnie zastanawia, w dowolnym momencie swojego życia, patrząc na swoje wypowiedzi sprzed >3 lat łapie się za głowe. I nie wiem czy sie cieszyć, że (chyba) cały czas mądrzeje, czy płakać nad tym, jaki byłem kiedyś żenujący. Ja się przełamałem, i kliknąłem w to "See all 10,808 shouts"... Spoko są rozkminy z pierwszej strony, piętnastoletnia Karolajna uczy się obsługiwać lasta, hihi ;D.

    16 sep 2012 Svara
  • fisheye_

    fisheye_ Niezly gust :). Miazdzy mnie ilos przesluchan Blura ;p. August 2008 Reply TAK TO SIE ZACZELO

    15 sep 2012 Svara
  • fisheye_

    Karolino, pamiętaj! Może są w ukryciu, może nie odzywali się do ciebie od ponad roku, ale zawsze, gdzieś tam 5km dalej masz fanów!

    15 sep 2012 Svara
  • Addy_

    Ok, to jak beda tanie bilety na busa to myssle ze mozesz mnie wliczac do swojej Druzyny Pierscienia, chyba ze nie uda mi sie zakupic biletu, bo zwykle tez 'mialam od tego ludzi' :D

    19 jul 2012 Svara
  • Alla 10825 hojtningar