Invictaaa

Karolina, 18, Kvinna, Polen
fuckallthesadness.tumblr.c…Senast sedd: augusti 2013

36960 spelade låtar sedan 13 jan 2011

452 Älskade låtar | 1 inlägg | 0 blandband | 460 hojtningar

  • Lägg till som vän
  • Skicka ett meddelande
  • Hojta

Din musikaliska kompatibilitet med Invictaaa är okänd

Skaffa din egen musikprofil

Senast spelade låtar

RestWyrok Ulicy 20 jun 2013
RestWyrok Ulicy 20 jun 2013
RestWyrok Ulicy 19 jun 2013
KaliTu gdzie żyjemy 19 jun 2013
BukaZanim powiem nara 19 jun 2013
BukaBiały królik 19 jun 2013
BukaPierwsza Miłość 19 jun 2013
BukaNadzieja 19 jun 2013
BukaWznieśmy toast 19 jun 2013
BukaProszę (Kris rmx) 19 jun 2013
BukaLegal 19 jun 2013
BukaOrchidee 19 jun 2013
Pearl JamBlack - Live in Philadelphia, Pennsylvania - September 1, 2000 19 jun 2013
Iron MaidenRun to the Hills - 1998 - Remaster Älskad låt 19 jun 2013
Judas PriestBreaking the Law Älskad låt 19 jun 2013
Se mer

Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig.
  • carpetxcrawler

    low łil tir as apart?

    19 okt 2013 Svara
  • CaughtInDespair

    no troche, jakieś 30 km. jest u mnie w mieście zaoczna, ale stwierdziłam, że tutaj to nie chcę, bo chce poznać nowych ludzi i w ogole, a tutaj, to bym znała wszystkich więc lipa i do tego nauczyciele z liceum do którego chodziłam rok temu

    12 apr 2013 Svara
  • CaughtInDespair

    no mnie jutro, a w zasadzie dzisiaj, czeka pobudka o 6, a w niedzielę o 5 ;cc ale jeszcze tylko 8 dni szkoły, egzaminy i laaaaaaajcik XD

    12 apr 2013 Svara
  • CaughtInDespair

    a bo nie chciało mi się codziennie wstawać XD u mnie też, ale fajnie tak <3 jakiś kutas w samochodzie mnie ochlapał jak szłam do domu ;/

    12 apr 2013 Svara
  • CaughtInDespair

    bo ja chodze zaocznie i lekcje mam tylko w weekendy i to nie w każdy :D uuu, a u mnie ładnie za oknem :)

    12 apr 2013 Svara
  • CaughtInDespair

    mi tam się nie śpieszy do wakacji, bo i tak mam prawie cały czas wolne XD ale cieplej to by mogło być XD

    11 apr 2013 Svara
  • CaughtInDespair

    no nie odzywasz się, to różne myśli przychodzą do głowy XDXDXDXDDXD u mnie baaaaardzo w porządku, a u ciebie? :D

    11 apr 2013 Svara
  • CaughtInDespair

    haloo ty żyjesz? pamiętasz mnie jeszcze? XDDD

    4 apr 2013 Svara
  • satanistorgazm

    Nice taste ! fap time

    28 jan 2013 Svara
  • PandoraPhantom

    No ja nie mogę mieć 1 z matmy, bo na mat-fizie jestem. XD U mnie nie tak nisko, ale i tak masakra jak na moje wcześniejsze oceny. Liceum pozdrawia.

    13 jan 2013 Svara
  • PandoraPhantom

    Nope, akurat olałam szkołę. Żadnego poprawiania, bo to semestr, więc wyjebane. :D

    12 jan 2013 Svara
  • unmold

    FREE Download and listen our fist singol from the EP ''Dawn of Chaos'' http://www.lastfm.it/music/Unmold/%27%27Dawn+of+Chaos%27%27+EP ENJOY :D and this our facebook profile https://www.facebook.com/unmold

    8 jan 2013 Svara
  • PandoraPhantom

    Ja w 1 gimnazjum mialam 172cm wzrostu i ważyłam 66kg. Potem roztyłam się do 71. ._.

    7 jan 2013 Svara
  • PandoraPhantom

    A 58 to nie za mało jak na ten wzrost? Nie lepiej 60?

    6 jan 2013 Svara
  • PandoraPhantom

    62 to moja waga docelowa~

    6 jan 2013 Svara
  • PandoraPhantom

    Nie powiem, wstydzę się... ;_; Chociaż z drugiej strony bardzo wysoka jestem, ale i tak... Liczba zwykle straszy.

    6 jan 2013 Svara
  • PandoraPhantom

    Bo moja mama ma zaraz jakieś schizy, że wpadnę w anoreksję. XD No ja potrzebuję 3-4, ale waga stoi mi w miejscu. Nieważne czy się głodzę, czy wpierdalam wszystko kilogramami.

    5 jan 2013 Svara
  • PandoraPhantom

    Dzieki i Tobie tez powodzenia. :D U mnie ten problem, ze nie za bardzo moge cwiczyc... Wlasciwie to ile chcesz schudnac?

    2 jan 2013 Svara
  • Lixzia

    deathcoooaaaare!<3

    1 jan 2013 Svara
  • PandoraPhantom

    Wiem, ale też wracam do diety, tj. zero słodyczy i w ogóle podjadania między posiłkami, bo trochę się zapuściłam ostatnio, a jeszcze 3kg brakuje do wymarzonej wagi. :"D

    30 dec 2012 Svara
  • Alla 460 hojtningar

Om mig



Nikt nie umiera bez utraty dziewictwa... Życie pierdoli nas wszystkich.
























Senaste aktiviteter

Grupper (19)

Se mer