Hojtlåda

  • drezcobain

    actually green day is neo-punk!!

    mars 2010
  • Dubbis

    "Green Day Is Power Pop" (О_0) ROLF XDDD [2]

    februari 2010
  • suikodee

    Where are the Beatles? ??

    januari 2010
  • Walkmate

    "Green Day Is Power Pop" (О_0) ROLF XDDD

    januari 2010
  • tmanrocker

    no gay emo punk bands shuld be on this list

    december 2009
  • Rasputin00

    omfg i can't find the who on the list.. -.- this is crazy.

    november 2009
  • Rasputin00

    They should have put the cars in the top 6.. and yeah weezer are powerpop(even though they are more into geek rock style) consider they are following the cars footsteps.

    november 2009
  • RadioLemuria

    Yeah, terms like "power pop" and "pop punk" have been around longer than last.fm, dude...

    november 2009
  • breno_shimmy

    ontheedge18, dude, this tags has been created cause the style has been created .. sorry for my crappy english. the powerpop exist as a style.

    oktober 2009
  • ontheedge18

    power pop , pop-punk .. wtf!? is with those tags :| what if i want to create a tag.. what if all will create a fuckin tag.. :| geez i'm so angry x_*

    oktober 2009
  • Doods420

    Green Day Is Power Pop

    oktober 2009
  • Crustclock

    'Crisp' is the perfect adjective

    oktober 2009
  • batman88

    hey power pop fans, you should check out "The Jingle Jangle Morning Show" on WNYU.org Its a weekly 2 hour, all power pop show out of New York!

    september 2009
  • Captain_M4d

    Fun (Steel Train, Anathallo, The Format) is gonna take the power pop world by storm! Power pop legend Roger Manning Jr. even worked on their debut album! Be sure to download their free mp3 right here: http://www.previewnewmusic.com/fun/

    augusti 2009
  • dark_scenekid08

    my favs BREATHE CAROLINA, they should totally b on the top artist fer sure

    augusti 2009
  • oxfara

    smtms it's hard for me to difference pop punk and power pop.. anyway for me hey monday is a power pop band too

    juli 2009
  • NeonRox

    One of my very favorite genres in Rock, yet its a label that too easily put on a lot of the undeserving. I mean youve got Alex Chilton, and Todd Rundgren, and Cheap Trick to contend with the former two are two of the greatest songwriters of the 20th century imho.

    juli 2009
  • Ro_oH

    Paramore is Powerpop in my wikipedia opinion...

    juni 2009
  • JamesKmccann

    Don't forget The Rasperries "Overnight Sensation". The definitive Power Pop song. From OH but could be a British band.

    maj 2009
  • Crustclock

    Agreed, Rundgren and Big Star epitomise Power Pop for me. I think Hall and Oates, too.

    mars 2009
  • LeBruiner916

    Haha Power Pop is 1 "o" away from being Power Poop!

    mars 2009
  • LeBruiner916

    Dude how is todd rundgren not in the top 6,he is practically the king of power pop.

    mars 2009
  • Iceman1691316

    Weezer are extremely power pop. They're just a different era. Saying that they don't hold the same characteristics is ludicrous.

    mars 2009
  • pleasedontjump

    i think this tag is more appropriate than powerpop.

    februari 2009
  • royalpoet

    Big Star and Teenage Fanclub pretty much define power pop. Bands like the Posies, Jellyfish, Material Issue, Nick Lowe, New Pornographers and Franz Ferdinand are also some good examples of power pop, IMO.

    februari 2009
  • berlinmassive

    weird... i seem to have a different understanding of power pop... i would put hellogoodbye, plastic operator and playradioplay on the top of the list here...

    februari 2009
  • chilid200

    The Posies define(d) Power Pop

    februari 2009
  • Meecrob39

    Weezer are so power-pop. It's okay to like it. Really.

    februari 2009
  • metal_owns

    Cheap Trick ftw

    december 2008
  • strawberryffuck

    zoot alors are the best powerpop band in the land!

    december 2008
  • comatose4242

    Weezer is Indie Rock, Big Star Is Power Pop. I really can't think of any band off the top of my head besides Big Star who I'd consider power pop...hmmm

    december 2008
  • Peppsy606

    Hey,check out my new song "Wake Me Up" if you want some new shit. Its energetic as hell. :) http://www.last.fm/music/Percy+Mejhagen /Percy

    september 2008
  • deadgrotty

    I agree with RockOutMahn. If Surf Wax America isn't power pop, nothing is.

    september 2008
  • kesto4

    Weezer is 100% Alternative Rock or some type of rock...not Power Pop

    september 2008