Upptäck ny musik

Last.fm är en tjänst för att upptäcka musik som ger dig personliga rekommendationer baserat på musiken du spelar.

Starta din Last.fm-profil Stäng fönster

Noah23

Toppalbum

Lyssnartrend

13 178lyssnare totalt
225 132skrobblingar totalt
Trend senaste lyssnare:

Börja skrobbla och följ din lyssnarhistorik

Last.fm-användare skrobblar musiken de spelar i iTunes, Spotify, Rdio och över 200 andra musikspelare.

Skapa en Last.fm-profil

Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig.
  • fatalyti

    seems like his cover arts are getting worse with every release... yet, Lotus Deities -- or Ł☯†U§ Ѐi†i€§, if you will -- sounds really dope.

    23 jul 2013 Svara
  • DreamFragments

    Calling him prolific is an understatement. Plus, he's so fucking good.

    23 dec 2012 Svara
  • aaronWHAT

    wtf? dude got like 800 releases....

    10 sep 2012 Svara
  • sombrero825

    ahh its such a shame he retired. he could out rap and out write 98% of the guys in the underground. he freestyled like 6 mixtapes in the last two years, hell he even battle rapped in KoTD. but it was like he was a victim of his own uniqueness, he could never ride the success of some stupid fad-rap style and never had a wide net to cast. but he still released more enjoyable music than less talented rappers with 100x the listeners and 1/10th the output. he was a legend. good luck twizz thrizzy, i hope you'll be back one day. "never in my life will i ever be putting the mike down" - Noah23 and Ds - Low Light

    17 mar 2012 Svara
  • worldcapsized

    damn.....just checked out noah again for the first time in years. as much as i used to love him, i have to agree with ns2hplayers2h. he is totally out of his element now..... trying to bite lil b's style? methinks he's just hopping on whatever hiphop trend is hot to make some cash....i mean i can't blame him since he has a kid and all but he really should just retire now. jupiter sajitarious will forever be one of my favourite hip hop albums regardless.

    26 dec 2011 Svara
  • HighSkyRider

    dude is retiring already.. wtf!

    14 dec 2011 Svara
  • phoen1ks

    www.mixcloud.com/ahhmusic/ahh005-witch-klout-guest-mixes-by-noah23/ Guest mixes by Noah23 on @ahhmusicru

    6 nov 2011 Svara
  • baltikatri

    King Night is fuckin cool

    28 aug 2011 Svara
  • ns2hplayerns2h

    oh, and i do like the newest tech nine album, that shit is on point, however, if i listen to tech nine on last, i will end up listening to buttfucking clowns over and over.

    26 aug 2011 Svara
  • ns2hplayerns2h

    actually, i clear my profile constantly due to influx of shit and I stopped listening to technique about 10 years ago, when they sold out, and i don't give a shit about psycho realm, and probably never will. Last.fm has lots of glitches and i'm not sure what your talking about by pretty white rappers(maybe eyedea, or eligh,). Oh i just got it, you mean noah23. I didn't notice, is he attractive to you? Anyway, I use last.fm strictly as a tool to try to find artists that I otherwise wouldn't have heard of. I don't scobbl, and I'm not the least bit concerned about influencing your public opinion. I'm just stating an my thoughts brought to me by the last 4 albums I got from him, literally, ending up in the trash kinda turned me into a hater. I hate emo rap, and thats exactly what I'm going for, it is fucking dick on dick to another level. thanks for taking the time to notice. P.S.- my favorite mcs are guru, 1865, and busdriver to name a few.

    26 aug 2011 Svara
  • wardove

    From all your shit talking I was expecting to see a bunch of hard core hip hop like Immortal Technique or Psycho Realm on your profile. Instead I see that you waste your money on pretty white rappers then accuse them of homosexuality. You are a hater and a troll. Your 67 plays and 17 artists are not gonna influence public opinion, n00b. Yeah, we get it. YOU are trash, ns2hplayerns2h!

    26 aug 2011 Svara
  • ns2hplayerns2h

    New Noah23 is trash, especially everything he's released in 2010 and 2011. If you honestly think that any of his recent lyrics are insightful or worth a second listen, then, your an idiot, truly. I've wasted so much money supporting him, hoping he would put something worth while out, and it's just been one disappointment after another. All good things come to an end, and his came years ago. I hope your right sombrero825, cuz that would be great if he retired.

    22 aug 2011 Svara
  • leafybranches

    That ockvlt trill joint is dope. One of my favorite things out of 2011 so far.

    14 aug 2011 Svara
  • fatalyti

    http://noah23.bandcamp.com/album/c-v-i lol

    13 aug 2011 Svara
  • wardove

    Noah23 is on track six of this free album: http://murkatroid.bandcamp.com

    1 aug 2011 Svara
  • sombrero825

    also, if you like noah23, buy his music! he's thinking about retiring this year! :((( http://soleone.org/board/viewtopic.php?f=1&t=18459

    26 jul 2011 Svara
  • slesu

    if u like noah 23 you,ll dig curse ov dialect except curse is a little stranger www.last.fm/music/Curse+ov+Dialect

    23 maj 2011 Svara
  • xxxKillianxxx

    bed bugs so great

    9 apr 2011 Svara
  • sombrero825

    it's okay. his major releases have become too sugary for my tastes. heart of rock and playpad circus were fire

    31 mar 2011 Svara
  • P_Function

    new album: some good songs, but too many faggy ones.

    31 mar 2011 Svara
  • Alla 58 hojtningar

Lyssnar nu

Topplyssnare