Hojtlåda

Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig (det är gratis).
  • John187Doe

    ♥♥fu♥

    senaste månaden
  • walshjustin34

    The artist your actually hearing was my buddy Corby Yates. He passed away on September 24th 2012 at 31 years of Age. I know most of these comments are negative about the Angel Cover he did. Corby was a huge Jimi fan, In fact , he won the national Jimi Hendrix Guitar Competition when he was a Junior in High School. Corby started playing guitar at 6 and I had the honor of seeing him perform live 35 times. Everyone whos a fan of Hendrix and would like to see what Corby could do live should go to YouTube and type in : Amazing Guitarist Corby Yates. What your about to see and hear will really blow your mind. Corby was one of the greatest blues rock guitarists to ever live. In fact, I know that Corby was disappointed with the comments on this board and he felt really bad when he read them. Please give him a chance to show you what he could do. Go to YouTube, Type In : Amazing Guitarist Corby Yates

    maj 2014
  • pedrobrms

    this is not jimi, dafuq

    mars 2014
  • blueboyxxx

    Who the feck is this?????????

    november 2013
  • tomrud73

    uh. this isn't Jimi Hendrix! CRAP!!!

    november 2013
  • alspuidauf

    What a song...Jimi...so great!

    november 2013
  • lzcool

    Cale-se.

    oktober 2013
  • LanaDuques

    fly on, my sweet angel <3

    oktober 2013
  • chema_hi

    This is definitely not Jimi

    oktober 2013
  • Doeskopp

    Haha wer singt den das hier? :-))

    september 2013
  • bonene59

    ABSOLUTELY NOT JIMI´s version :(

    augusti 2013
  • sl8221958

    I want to join in on the complaining. I no like this coffee house acoustic cover that is playing. Blechhhh....

    maj 2013
  • sstrosser1

    I think Jimi's got Boobs !!!!!!!

    mars 2013
  • RussellChap

    I'm listening to this from The Cry Of Love NOT the last.fm radio haha...

    mars 2013
  • dalegribble2001

    ban this track! But then it might never actually play the Jimi version. Is this Jack Johnson?? Things like this is the reason for censorship!!! BAN SHITTY COVERS!!!!!!!

    mars 2013
  • kevinkelly111

    WTF?! Not Jimi Hendrix. I "unloved" this track pretty quick.

    mars 2013
  • charvisioku

    Huh? This isn't Jimi... O.o

    februari 2013
  • ati1978

    dafuq! what's wrong with last fm? it's not Jimi! k**b gobblers!

    februari 2013
  • wolfy76484

    Sure the guitarist is good BUT it's Not Jimi. so you arwe breaking the trade description Act.................

    januari 2013
  • FerbyG

    What a waste of a great song- Bad singing.

    januari 2013
  • ashrafoe

    NOT JIMI, NOT EVEN CLOSE :(

    januari 2013
  • daveandi

    who dis?

    januari 2013
  • Aymzy

    Why cant it just be Jimi... it says its Jimi... I asked for Jimi... why damn it why!!

    december 2012
  • eymensg

    ????

    december 2012
  • bliksala

    Who is this singer?.It isn't Jimi.

    december 2012
  • squigglycircle

    > this is jimi hendrix from the grave, as a white guy The real Jimi would sound better even as a zombie.

    november 2012
  • Roy1968Wood

    If this is Jimi Hendrix then I'm Jesus Christ!

    oktober 2012
  • u2theedge

    Sweetness

    oktober 2012
  • oldiesfanjohn

    No Jimi..who might this be?... *>*Sneers*<*

    september 2012
  • Tanzmitlaibach

    I said: Fly on, my sweet angel. Fly on trough the sky.

    augusti 2012
  • ashrafoe

    WTF WTF WTF WTF BLASPHEMOUS COVER

    augusti 2012
  • peetave

    Um... Jimi... are you okay?

    augusti 2012
  • pepworth

    bollocks i forget its this whiny dude every time. what a shower of bastards.

    juli 2012
  • pepworth

    this dude is wrong

    juli 2012
  • GWescott

    Not Jimi...not even close!!!!

    juli 2012
  • TheWalrus1967

    Not Jimi!

    juni 2012
  • antf42080

    this is jimi hendrix from the grave, as a white guy

    juni 2012
  • Sin1221

    Still a good song.

    juni 2012
  • itsnotoveryet27

    mag diesen Sender gern, aber warum wird dieses Stück unter Jimi Hendrix geführt?

    juni 2012
  • DarenByloZajete

    Fly on my sweet angel...

    maj 2012
  • jp547

    I heard this before and knew it couldn't possibly be Jimi. It's a good cover, but not Jimi.

    april 2012
  • eden671

    Corby Yates Band, but still very nice.

    april 2012
  • Memphisman1977

    This is not Jimi, but not bad

    mars 2012
  • sixcourse

    And this is who???

    mars 2012
  • lottadogs

    Don't know who I'm listening to, but sounds nice...great cover...

    mars 2012
  • crazykarma138

    i miss the Jimi statue in Seattle. When i was feeling down i could go sit in the crook of his arms next to the guitar and feel great again. There were always flowers and roaches laying at his knees. It was a beautifull thing....

    februari 2012
  • T0Rtur3

    Jimi, and perfection.

    februari 2012
  • sonny58

    Finally fixed it thank you

    februari 2012
  • psychopomp13

    WTF!

    februari 2012
  • whisky_ed

    Wrong, wrong, wrong!

    januari 2012