Lämna en kommentar. Logga in på Last.fm eller registrera dig (det är gratis).
  • DP266

    1:52 makes me smile. Holy shit indeed haha.

    januari 2014
  • Codera

    badass tune \m/

    juni 2013
  • davidbowiegirl

    Good song

    maj 2013
  • Armin_kaka

    YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! \m/

    mars 2012
  • troll_skogen

    this song fucking rules!!

    augusti 2011
  • missmetal86

    brvtal

    juli 2011
  • arashkh

    Crushing death metal!

    mars 2011
  • ExOblivione

    ... urrghh Victorious call

    februari 2011
  • ccm_

    bastard son of GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!

    februari 2011
  • ccm_

    holy shit

    februari 2011
  • magnokor

    i wonder whos blood they are bathing in ..

    september 2010
  • shmosyriate

    Time to put mommy to sleep , sleep mommy sleep

    september 2010
  • RockStubz

    PUSSY.....What a nice word coming from my mouth..... But SO MUCH BETTER COMING IN!!!!! http://RockStubz.com got pussy? Email us NOW!!! rockmycandy@rockstubz.com http://RockStubz.com "We got ballz bitch... Suck 'em!" http://RockStubz.com

    juli 2010
  • dm26

    How can you NOT love this band?!

    april 2010
  • katt-om-natten

    nice title

    april 2010
  • ghettto

    heroin overdose is better, my friend.

    februari 2010
  • Masterthrasher

    Hell yeah, you know i'm going to Wacken this year...And next year, and uh, every year till I die of alcohol poisoning at Wacken 2027. Life is sweet!

    februari 2010
  • EternalDeath94

    this song blew me away.

    januari 2010
  • Riffys

    Victorious call It will not befall No salvation is free Death comes beckoning thee!

    januari 2010
  • asstotheton

    bloodbath..................gotta love 'em

    december 2009
  • Uncanny666

    Death metal at it's best! \m/

    december 2009
  • SonofOrion

    awesome song

    november 2009
  • AlastorHell

    Victorious call It will not befall No salvation is free Death comes beckoning thee!!!

    november 2009
  • AcidBastard

    This one came on just after a slow Porcupine Tree song. Wake up call! gotta love metal.

    oktober 2009
  • Xelias11

    \m/

    september 2009
  • hetmanowa

    great stuff

    augusti 2009
  • Slaytaniac

    just fuckin awesome

    augusti 2009
  • hnava

    what do you expect when good musicians get together.

    juli 2009
  • solracotrebla

    Very wild! Uauh!!

    juni 2009
  • arashkh

    This song comes from hell's fire! One of the most skull-crushing metal songs I've ever heard! *****

    maj 2009
  • Noise-Attack

    genial

    maj 2009
  • sim0n_666

    brutal...

    maj 2009
  • JayPeeGee

    Even better with Akerfeld on vocals! Pure madness, I love that song

    april 2009
  • burakimen

    holy shit!!

    april 2009
  • azathoth812

    The sky embedded in the death of a nova Effigy is seen in a second of light No voice in the crack of his mouth BASTARD SON OF GOD!!!! *blastbeat* Awesome, just pure awesome. \m/

    mars 2009
  • The_Warsong

    One of their best

    mars 2009
  • sai23

    fuck yeah!!!

    februari 2009
  • cpinto68

    good!!!!!!

    februari 2009
  • VIKH666

    Brutal!!!!

    januari 2009
  • maj72

    great!

    januari 2009
  • joshcarrillo

    FUUUUUUUUCCCKKK YEAH!!!!!!

    januari 2009
  • Iwillkillyou1

    powerful!!!!!!!!! brutal!!!!!!!!!!!!!!!

    januari 2009
  • shiverwolf

    BLOODBATH RULE!!!!!

    januari 2009
  • Colony666

    blastbeat annihilation

    januari 2009
  • winfield74

    genial

    januari 2009
  • heethen

    bastard son of gooooooooooood !!!!!!!

    december 2008
  • pretorias0

    nice

    december 2008
  • arashkh

    this bloody hellish song crushes everything!

    november 2008
  • real_archer

    1.50 (L)

    november 2008
  • Mrbund

    Edge of Sanity and Pan.Thy.Monium win even tho this band has Blakkheim.

    oktober 2008