3-vragen spel.

• zaakjes_ sa...
    • Användare
    • 6 mar 2012, 22:00
    1. Daar kies ik m'n concerten niet zo op. Ik ga naar het concert waarvan ik denk dat het er gewoon leuk is.
    2. Dat ik nog steeds de cd van Stanfour, Wild Life, in mijn kast heb staan ben ik niet heel erg trots op nee.
    3. Diermanagement (en dan vraag je: wat? - nou dat is dus letterlijk het managen van dieren en dierbeleid. Ikzelf ga me storten in de CITES), eerstejaars

1. Wat is je favoriete muzikant? Liefst uit een band of muziekgroep, geen solo.
    2. Wat is het gekste dat je ooit op een concert hebt meegemaakt?
    3. Stel: er komt een favoriete band van je naar Nederland met een concert. Helaas wil niemand van je vrienden met je meegaan. Tot waar zou je wel willen gaan om alsnog naar het concert te kunnen?
    - Ik zou dan sowieso niet meer gaan
    - Gewoon alleen gaan
    - Met een (betrouwbaar lijkende) vreemde van lastfm afspreken op het concert
    - Iemand z'n kaartje betalen om diegene mee te krijgen

• shofman sa...
    • Användare
    • 6 mar 2012, 22:20
    1. Hoewel al jaren soort van solo antwoord ik toch gewoon Arjen Lucassen. Zijn stijl van schrijven en ook zijn gitaargeluid zijn echt direct herkenbaar. Als je het puur over het spelen van een instrument hebt ga ik denk toch voor John Petrucci van Dream Theater. Niet alleen is hij supersnel, zijn gitaar tone is ook heel goed, zeker in de meer melodische stukken.
    2. Poeh, daar vraag je me wat... Ik ga nu voor de crowdsurfer in een rolstoel bij Volbeat op Pinkpop vorig jaar.
    3. Ik heb drie van de vier opties al eens gedaan, hoewel ik de laatste meer uit aardigheid deed dan als middel om iemand mee te krijgen. De eerste was onder meer voor Roger Waters in het Gelredome, de tweede voor Opeth + Pain of Salvation in 013. Dat was te awesome om te missen. Tegenwoordig zou ik denk ik niet meer de eerste optie kiezen, maar eerder de tweede of derde.
    Gezien het feit dat ik nog naar Graspop wil en niemand ken die mee zou willen ga ik denk ik de derde optie maar eens gebruiken (alleen naar een festival lijkt me niets en het is te duur om voor nog iemand een kaartje te kopen).

1. Wat zijn je interesses buiten muziek?
    2. Naar welk album dat dit jaar uit gaat komen kijk je op dit moment het meest uit?
    3. Wat is je favoriete album van 2010?

• 1. Auto's, uitgaan, Kiët
    2. Nog geen idee wat er allemaal gaat uitkomen maar ik hoorde dat Rowwen Hèze misschien een nieuwe album kreeg, dat zou wel mooi zijn!
    3. Zeker Airbourne - No Guts, No Glory. Heb ik helemaal stuk gedraaid.

1. Kroeg of Discotheek?
    2. Mooiste zin uit een lied?
    3. In de auto/trein/bus/vliegtuig luister je graag naar?

Crap
    • D-blabla sa...
    • Användare
    • 27 mar 2012, 19:37
    1. Hmm, beide, maar ga toch voor discotheek.
    2. Pff weet ik niet zo goed. Ik vind de teksten van Eva de Roovere altijd mooi, maar kun nu even geen zin bedenken.
    3. Van alles eigenlijk! 's ochtends in de bus dromerige muziek, kan ik lekker slapen. Als ik wakker wil blijven meer up tempo. Maar ik luister eigenlijk geen speciale muziek, gewoon de shuffle van mijn telefoon!

1. Nog een leuk, nieuw album aan het luisteren?
    2. Wat voor telefoon heb je?
    3. Al plannen voor de zomer?

Vivat, crescat, floreat.
  • 1. Niet op het moment, als zit ik wel met spanning te wachten op het nieuwe Sigur Rós album.
    2. HTC Legend
    3. Nee, echt geen idee :\

1. Zit jij met spanning op een album te wachten?
    2. Tot nu toe het beste album van 2012?
    3. Wat doe jij als je je verveelt?

• M0Duss sa...
    • Användare
    • 31 mar 2012, 12:26
    1. jah... Rush - Clockword Angels
    2. Gavin Harrison & 05Ric- The Man Who Sold Himself
    3. ik verzin altijd wel iets om te doen...meestal tijd opvullen door gewoon lekker muziek te luisteren...

1. welke cd staat ongetwijfeld in je top 3 van favoriete albums
    2. met welke muziek-stijl heb je echt het minst
    3. welke artiest wil je heel graag een high-five in zijn/haar gezicht geven met een stoel..

we still could have it really good....if you still want it to....
  • 1. Jack White's album ben ik wel benieuwd naar, en V.I.V.E.K, Mala.
    2. Nog niet echt albums van 2012 geluisterd, De nieuwe EP van Burial is wel erg goed als ik dat dan maar mag meerekenen.
    3. Dan ga ik naar Last.fm en ga ik 3 vragen van vreemde mensen beantwoorden en met moeite me eigen 3 verzinnen zodat weer een andere iemand die kan invullen.

1. Ga je dit jaar een festival bezoeken? Zo ja, welk?
    2. Heb jij een band die iedereen vet vind maar jij totaal niet?
    3. Welke album/EP kijk jij het meeste naar uit in 2012?

• Owh fuck.

• 1. Ik heb nog geen plannen, maar daar kan nog verandering in komen
    2. Ik heb niks met Coldplay
    3. Dat zijn er meerdere, vooral de nieuwe Paramore, Ellie Goulding en Tegan and Sara albums.

1. Wat is de laatste cd die je beluisterd hebt?
    2. Wat is je favoriete female-fronted band?
    3. Mooiste albumcover? (Je mag een plaatje erbij zetten hoor haha)

• 1. Ik ben nu net klaar met No More Stories... van Mew.
    2. Oef, moeilijke. Voor nu even Paramore, maar The Naked and Famous, The Cranberries en Alanis Morissette (oké geen band maar who cares) komen ook in aanmerking.
    3. The Clash - London Calling

1. Luister je wel eens instrumentale muziek? Zo ja, wat is je favo instrumentale band?
    2. Wat is je favoriete vakantieland?
    3. Als je een eigen festival had, hoe zou je het noemen?

This message is for anyone who dares to hear a fool.
    • M0Duss sa...
    • Användare
    • 7 apr 2012, 18:35
    1. niet perse instrumentale artiesten/bands... wel eens een instrumentale cd van een artiest.. zoals Steve Vai - Alien Love Secrets... maar om het goed te zeggen.. Tangerine Dream - Zeit
    2. Spanje/Griekenland... dan zeg ik Griekenland...
    3. Festival For The Masses

1. welke cd staat ongetwijfeld in je top 3 van favoriete albums
    2. met welke muziek-stijl heb je echt het minst
    3. welke artiest wil je heel graag een high-five in zijn/haar gezicht geven met een stoel..

• Tinnerty sa...
    • Användare
    • 17 apr 2012, 20:10
    1. Als ik nu moet kiezen.. ik denk Insomnium - In the Halls of Awaiting.
    2. Goh, alles compleet electronisch denk ik, dan doel ik met name op dat gemonotone *doefdoefdoef* wat zich eindeloos herhaalt..
    3. Eh.. Anouk? of Di-rect? In iedergeval, van die Nederlandse bandjes die alleen nog muziekmaken om aan geld te komen. Tuurlijk, het is wel eerlijk.. maar toch, als bedrijf zeg je ook niet dat je het doet omdat je winst wil maken. En dan vooral die arrogante houding van: kijk ons nou eens, erbij. Maargoed, dat is natuurlijk mijn subjectieve mening.

1. Als je hardloopt (of beeld je even hardlopend in), naar welk nummer luister je/zou je luisteren?
    2. Welk liedje (niet nederlands of engels) staat het hoogst in je lijstje?
    3. Wat vind je van mensen die keihard klassieke muziek staan te luisteren in de metro?

• D-blabla sa...
    • Användare
    • 19 apr 2012, 13:20
    1. Ik luister nooit muziek, maar als ik dat zou doen zou ik sowieso van die lekkere foute dance luisteren. Of The Kicks - Hawk Eyes.
    2. Exotica – Conte d'été (Afrofunk Version)
    3. Geen probleem, sta toch nooit in de metro. iig beter dan keiharde metal.

1. Luister jij muziek onder het sporten?
    2. Luister jij over het algemeen rustige muziek of meer up-tempo?
    3. Wat heb je vandaag als ontbijt gehad?

Vivat, crescat, floreat.
  • 1. Jazeker, vind die popie-jopie muziek daar maar niks
    2. Ik luister eigenlijk alles, Reggae, van hardcore tot metal. maar het meeste naar hard rock metal.
    3. Uhm... een blikje energie en en sigaret :p

1. 3 belangrijkste dingen in het leven volgens jou?
    2. Stad of Dorp?
    3. Wat is jou ultieme droombaan?

Crap
    • M0Duss sa...
    • Användare
    • 15 maj 2012, 18:45
    1. Muziek/Vriendschap/Vertrouwen
    2. Dorp
    3. Drummer of Frontman zijn in een Rock of Dance-Rock band

1. Favoriete Film!
    2. laat je wel eens een traan om muziek/krijg je wel eens een 'Eargasm'
    3. Wat voor 'extreme' actie...staat er op je lijstje van 'wil ik ooit eens doen'

• NK-Metal sa...
    • Användare
    • 15 maj 2012, 19:04
    1. V For Vendetta, die vind ik echt awesome :P
    2. Yup :P maar preferably not als er andere mensen in de buurt zijn >.<
    3. Uhh ik weet niet of naar Tibet gaan meetelt? Maar dat vind ik al best extreem :P

1. Favoriete female-fronted band?
    2. Top 3 lievelings tv series?
    3. Als je leest, wat zijn je lievelingsboeken, als je dat niet doet dan maar je lievelings albums >.<

• shofman sa...
    • Användare
    • 15 maj 2012, 20:52
    1. Dan ga ik voor Stream of Passion. Heerlijke band. Twijfel nog met Mostly Autumn, maar die hebben naast de frontvrouw ook nog een frontman, de zanger/gitarist/hoofdschrijver.
    2. In deze volgorde: A Game of Thrones, Lost en How I Met Your Mother.
    3. Ik houd erg van fantasy-boeken. J.R.R. Tolkien, Elizabeth Haydon, Robin Hobb, George R.R. Martin, Robert Jordan enzo.

1. 'Best Ofs': ja of nee.
    2. Wat is je favoriete zanger qua stem?
    3. Op welk nummer zou jij bij een concert helemaal los gaan?

• NK-Metal sa...
    • Användare
    • 16 maj 2012, 09:37
    Omg okay ik heb de vorige al gedaan dus ik ga het niet nog eens doen nu meteen maar Stream Of Passion is awesome :P ik heb ze 3x live gezien en er is steeds veel te weinig publiek. ZO UNDERRATED!

Lost is mijn all time favorite tv serie :P en ik ben nu helemaal geobsedeerd met Game Of Thrones, ik heb net A Dance With Dragons uit >.< dus nu moet ik een eeuw wachten op delen 6 en 7 :P

okay lol volgende mag de vraagjes beantwoorden :P

• 1. Nee, vind meestal dat ze de betere nummers vergeten :p
    2.Ik heb een uitgebreid muziek smaak, maar vind deze stemmen zeer aangenaam: Adele, Jack Poels (Rowwen Héze) , Zanger van Parkway Drive, Zanger van The Ghost Inside, en Ronny James Dio.
    3. Rowwen Hèze - Bestel Maar, The Ghost Inside - Unspoken, Band Zonder Banaan - Echte Vrienden
    1. Aan welk Radio Station geef jij de voorkeur om naar te luisteren?
    2. Beste nummer/album/artiest die je in 2012 tot nog toe hebt gehoord?
    3. Nummer waar je een goede herrinnering aan hebt?

Crap
    • Goelian sa...
    • Användare
    • 16 maj 2012, 22:32
    1. Arrow Classic Rock
    2. Beste album: The Libertines - Up The Bracket
    Beste artiest: The Black Keys
    Beste nummer: Buzzcocks - Ever Fallen In Love (With Someone You Shouldn'tve
    3. The Killers - Somebody Told Me

1. Naar welk album kijk je echt uit?
    2. Wat is jouw ideale bandformatie? (hoeveel mensen, welke instrumenten etc.)
    3. Wat is jouw zomerhit voor 2012?

• D-blabla sa...
    • Användare
    • 18 maj 2012, 19:03
    1. Heb ik op het moment niet echt.
    2. Hoeveel mensen geen idee eigenlijk. Sowieso gitaren, acoustisch of electrisch mag afgewisseld worden. basgitaar, goede percussie (niet alleen drum maar ook andere shit), keyboard. Een mannelijke zanger. En een gitarist die ook meezingt.
    3. Hmm, heb al een tijdje geen nieuwe muziek gecheckt. Maar ontdekte laatst Will and the People. Lion in the morningsun is lekker vrolijk!

1. (wel leuke vraag, gestolen) Wat is jouw ideale bandformatie? (hoeveel mensen, welke instrumenten etc.)
    2. Nieuwste ontdekking?
    3. nog plannen dit weekend?

Vivat, crescat, floreat.
  • 1, Zanger van The Ghost Inside, Drummer van Slipknot, Gitaarist Zakk Wylde, Bassist van RHCP.
    2. Young The Giant, luister ik stiekem toch wel vaak naar.
    3. Zo meteen een biertje doen en morge voetballe

1. Als je een festival mocht organiseren, wie kwamen er dan allemaal?
    2. Luister je altijd naar de tekst bij een nummer of gewoon het nummer in geheel.
    3. Welke Artiest/band die er niet meer is zou je graag nog eens gezien wille hebben?

Crap
    • shofman sa...
    • Användare
    • 19 maj 2012, 19:04
    1. Uitgaande van een driedaags festival met twee podia waar niet tegelijk gespeeld wordt en dat tot laat in de nacht door kan gaan: headliners: Rush, Blind Guardian, Avantasia en Iron Maiden.
    Vrijdag: Rush, Dream Theater, Symphony X, Opeth, Devin Townsend Project, Pain of Salvation, Orphaned Land, Flying Colors en Jolly.
    Zaterdag: Blind Guardian, Avantasia, Rhapsody of Fire, Sabaton, Sonata Arctica, Kamelot, Stratovarius, Alestorm, Unisonic en Solar Fragment.
    Zondag: Iron Maiden, Tenacious D, Alice Cooper, Wolfmother, Triggerfinger, Mr. Big, Boston, Gotthard, Sex Machineguns en Angel Witch.
    2. Meestal luister ik niet echt naar de tekst.
    3. Pink Floyd.

1. Wat vind je van moshen bij een concert?
    2. Hoeveel bandshirts heb je?
    3. In hoeverre bepaalt Last.fm waarnaar jij luistert?

• Goelian sa...
    • Användare
    • 20 maj 2012, 09:44
    1. Kut.
    2. 2. Ramones & blink-182.
    3. Hmm moeilijke vraag. Toch wel een groot deel als het gaat om nieuwe artiesten. Die tref ik meestal wel via last.fm.

1. Favoriete concert die je hebt bijgewoond?
    2. Welk concert uit de geschiedenis zou je zo super graag willen bijwonen?
    3. Als je naar ieder land mocht gaan ter wereld, op welk land zou je keuze vallen?

• 1. The Black Crusade Tour in de HMH met Machine Head was wel egt vet!
    2. Pearl Jam Pinkpop 1992
    3. Canada, maar daar ga ik al op vakantie dit jaar ;)

1.Welke artiest of festival wat niet bij jouw past zou je toch wel eens willen zien/beleven?
    2. Grootste miskoop op muzikaal gebied?
    3. Welke band/artiest denk je dat nog eens heel groot gaat worden?

Crap
Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.