Geef de muziek van de persoon boven je een cijfer

• Koekjes sa...
    • Användare
    • 29 sep 2006, 17:46
    Mwah gaat, een 6.

• Maaikees sa...
    • Användare
    • 29 sep 2006, 17:53
    7

Smashing Pumpkins staat op 2 dat vind ik wel tof

Je houdt ook wel van lekker doorraggende muziek zo te zien ^^

Your mind is clear!
  • Mmmmm.....Ken veel niet maar eerlijk is eerlijk, Faith no more, Genesis, Pink Floys en Toto is natuurlijk top. Ik ga denk is toch wat muziek beluisteren van de vreemde titels die ik bij jou zie....wie weet...
    Je krijgt een 7.5 van mij

Sarah
    • Mr_Caid sa...
    • Användare
    • 29 sep 2006, 19:29
    Och heden die muziek!
    Je begint nu wel met Genesis en The Beatles, dat is wel okay, maar er staan dingen tussen waarvan ik wel ga rillen :|

Kinderen voor Kinderen?

Nagut, het begin is er.
    5.5 ;)

A pinnacle of mediocrity is achieved in the flatland of emotions, euphoria in the mountains of joy and despair.
    • Maaikees sa...
    • Användare
    • 29 sep 2006, 22:15
    Tja wat zal ik over jou eens zeggen he ;)
    Ik ken je niet zo goed (ahum) dus tja...
    nou vooruit een 9 voor je :p

Your mind is clear!
    • Mr_Caid sa...
    • Användare
    • 30 sep 2006, 08:57
    Ooh dat is lief van je :P
    Want we kennen elkaar pas zo kort *uche*
    Jij een 9.1 :P

A pinnacle of mediocrity is achieved in the flatland of emotions, euphoria in the mountains of joy and despair.
  • Kinderen voor kinderen hahaha. Das van mijn dochtertje...
    Nou uhm....jij krijgt van mij een 7 omdat je me zo leuk op weg hebt geholpen aan Therion. Erg goed....verder ben ik nog aan het neuzen tussen jullie muziek.

Sarah
    • Maaikees sa...
    • Användare
    • 30 sep 2006, 15:12
    ik heb je die tips gegeven, want ik zat bij hem thuis :p

Mr_Caid weet niet zoveel van Therion; I am the expert :p

Your mind is clear!
  • Nou dan krijg jij ook die 7 van mij. En dat terwijl je eerder een 1 kreeg geloof ik. Zo zie je maar....soms lijkt het alsof iets herrie is en blijkt het toch aangenaam te zijn. Misschien moet jij ook eens naar de carpenters luisteren hahaha. Ahum...ik draaf weer door geloof ik!

Sarah
    • riazor sa...
    • Användare
    • 1 okt 2006, 11:11
    er staan in je top10 minstens 5 artiesten die ik vreselijk vind :P het spijt me: een 1

• Een 7. Best leuke muziek, maar kan beter.

• een 8.5
    veel goede muziek, BFMV en CoB bovenaan, erg goed :)
    af en toe was muziek die ik wat minder vind, dus geen 10 :p

*en degene die zei dat ik allemaal herrie luister, moet toch eens Blackmore's Night, Liv Kristine, Flogging Molly, en zulke muziek luisteren :p*

• Tyrant00 sa...
    • Användare
    • 2 okt 2006, 07:25
    Beetje teveel metal IMO.. :/ 3.

• Red Hot Chili Peppers
    Lifehouse
    blink-182

hou wel van die (: maar verder niet zo.. 6

• + Muse
    + Snow Patrol

Verder best veel die ik niet ken en de rest vind ik niet zo..

5

Fear for the blood tends to create fear for the flesh
    • robvh sa...
    • Användare
    • 2 okt 2006, 15:25
    zie er niet veel die ik ken maar die ik ken is niet echt mijn stijl. Een 4 dus

• enjoyRnB sa...
    • Användare
    • 2 okt 2006, 15:54
    ik geef je een 7,5 vanwege hiphop muziek zoals opposites en dmx...ben alleen geen luisteraar van pete philly, gnarls barkley enzo dus vandaar niet hoger :)

• Ken er sowieso niet veel maar dié ik ken is echt totaal mijn stijl niet.

Sorry, het is toch echt een 2.
    Vanwege Christina die ik nog wel enigszins goed vind vanwege haar enorme stem.

• roeliooo sa...
    • Användare
    • 2 okt 2006, 21:09
    Ik moet je teleurstellen Cherish_666 je luistert alleen maar troep aangezien ik toch nog wat leuke artiesten in je Overal top artist zie staan krijg je van mij een 3.

• [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 2 okt 2006, 21:18
    roeliooo.. ik zie spinvis, moby, röyksopp, Red Hot Chili Peppers, Audio Bullys, Fat Boy Slim en Air..

lekkere muziek om op te chillen en rustig te denken.. fijne mood muziek.. ik geef je een 7,8

• Mr_Caid sa...
    • Användare
    • 3 okt 2006, 07:45
    Nagut, aangezien je nog maar net lid bent heb ik door je recent tracks zitten bladeren, zit leuk spul tussen maar wel veel van hetzelfde, al is het gat tussen Morbid Angel en Björk best groot bij jou zo lijkt het :D

Voor nu een 7, als je straks echt een lijst hebt dan kan ik beter zien wat je smaak is (niet dat ik al een lijst hebt, maar dat komt eraan)

• Oasis, Queen, Keane, Muse..ok een 7 :D. De rest ken ik niet.

• riazor sa...
    • Användare
    • 3 okt 2006, 12:31
    KT Tunstall, Anouk zijn goede zangeressen :P Metallica en Franz Ferdinand (y) een 7,5

• Pearl Jam, Kane, U2 zijn leuk.

Missch beetje jammer van weird al yankovic :p

een 8-

• Er zitten naar mijn mening wel wat redelijk grappige bandjes tussen, maar voor de rest niet mijn smaak.

Een 6.

Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.