Ik verlaat Lowlands en neem NIET mee...

• holly30 sa...
    • Användare
    • 29 jul 2006, 23:16

Ik verlaat Lowlands en neem NIET mee...

Wat wil je nou echt niet mee zeulen met je brakke hoofd?

Last.FM Milestones1st track: (14 Jun 2006)
    Celso Piña - Macondo
    5000th track: (01 Jan 2010)
    House of Pain - Jump Around
    Generated on 07 Jun 2010
    Get yours here
    • Gais sa...
    • Användare
    • 30 jul 2006, 09:00
    een loodzware 8-persoons tent (voor slechts 3 man)

• Blijkbaar voor sommige mensen handige opvouwbare stoelen. Daar heb ik vorig jaar namelijk veel plezier aan beleefd bij het wachten voor de bus terug naar huis.

• Bertels sa...
    • Användare
    • 6 aug 2006, 11:03
    TENT !!!!!!!!!!!!!

Coach Bertels & Valerie
    Scrobbling Soulseek (Bertels)
  • Lol, wij hebben dus onze tent laten staan nadat we er op ingesprongen zijn en het ding ondergespoten hebben met douchegel en lekkere sauzen XD

• Maloes- sa...
    • Användare
    • 21 aug 2006, 17:50
    Mijn schoenen liggen daar nog :) waren toch niet meer schoon te krijgen.

• Wij hebben onze tent laten staan, het ding was 6 euro bij de kruidvat, zo lek als mogenlijk en te klein. Lijd en sterf tent!

• tent en stoeltjes, omdat onze tent ondergelopen was met water :P

• Languh sa...
    • Användare
    • 23 aug 2006, 14:42
    de bierblikjes die we leeg hebben gedronken, en mijn geld wat ik daar heb uitgegeven

• xSanne sa...
    • Användare
    • 23 aug 2006, 18:58
    Een lek luchtbed. toch netjes, de rest hebben we naar de auto weten te slepen door de modder ^^

<3
  • een tent die nogal onder water stond, veel modder, afval en mij leuke schoentjes die het toch al niet hadden overleefd.

"banananananana"
    • WADje sa...
    • Användare
    • 24 aug 2006, 12:16
    Mijn 3 stoeltjes die vrijdagavond gejat waren. Wel weer een mooie stoel van mijn buren gekregen dus het kon erger.

• Languh sa...
    • Användare
    • 26 aug 2006, 16:48
    je moet de stoel jatten die dit jaar of vorig jaar is achtergelaten dan heb je ook niks te klagen

• Thomaat sa...
    • Användare
    • 29 aug 2006, 17:05
    Voor volgend jaar wil ik zo'n hippe uitklap-tent :D

• WADje sa...
    • Användare
    • 31 aug 2006, 00:55
    Languh said:
    je moet de stoel jatten die dit jaar of vorig jaar is achtergelaten dan heb je ook niks te klagen

ik klaag ook zeker niet, ik heb een zeer goede stoel terug gekregen.

• Slaapmatje (zo'n zelfopblazende..) hij was nogal doorweekt :S

• Jetzj sa...
    • Användare
    • 1 sep 2006, 09:10
    WADje said:
    Mijn 3 stoeltjes die vrijdagavond gejat waren. Wel weer een mooie stoel van mijn buren gekregen dus het kon erger.

Whaha jij hebt zelfs een extra tent van de buren meegenomen!

Wat we verder nog hebben achtergelaten zijn al onze etenswaren enzo...

xx Jetzj
  • Tent, terwijl ik me nog zo had voorgenomen om hem mee te nemen. (want ik ovond het o zo een mooie tent :P)Ook mn pannetjes heb ik daar achter gelaten, ze waren namelijk helemaal gedeukt en bevuild.

Stoeltje ook achter gelate, was er namelijk met mn bezopen harsens door heen gezakt ofzo :P

• Konijn22 sa...
    • Användare
    • 20 nov 2006, 21:35
    Tent, luchtbed, en mn portomonee. ai ai ai

I've got nothing to do today but smile....
    • Zeurdoos sa...
    • Användare
    • 23 nov 2006, 20:54
    - M'n achteraf niet te pruimen Cola/Whisky (White Lion...Blegh!) mixfles (iemand nog matig gelukkig mee gemaakt)
    - De met veel zorg gesmeerde boterhammen die ik met teveel goeie moed mee had genomen
    - Een 10-delige zonnebril (*snik*, nummer 2 al van dit jaar)

"Now, the making of a good compilation tape is a very subtle art. Many do's and don'ts. First of all you're using someone else's poetry to express how you feel. This is a delicate thing."
    • 1503010 sa...
    • Användare
    • 2 jan 2007, 13:59
    - bier
    - toilettas
    - sokken
    - boxers
    - 8 pakjes noodles
    - mn geruilde shirt (gratis shirt geruild voor een shirt van een of ander lokaal den haags bandje, was ik tevens op de nacht dervoor kwijtgeraakt, denk ik :P)
    - vast nog wel veel meer

• 1503010 sa...
    • Användare
    • 2 jan 2007, 14:00
    *gouden space invader vlag en mn gouden laarzen (ook met space invaders :P)

• [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 30 jan 2007, 19:25
    me gitaar. lol

• Hah xD Stoelen heb je altijd voor het uitzoeken daar.. 's fantastisch :P Volgens mij kan je echt een fortuin verdienen als je even over het camping-terrein loopt en op een vlooienmarkt te koop zet ofzo..

Enige wat ik daar laatste jaar heb achter gelaten was de hanbddoek die ik heb gebruikt om de perzik-yoghurt uit mn tas schoon te maken, de verpakking had de heenreis niet overleefd blijkbaar.. =/

Verder heb ik nog een stel achter gelaten tenten in de fik gestoken, en een flinke nosedive gemaakt in die-ene-die-maar-niet-wou-branden XD!! Prachtig. Memories..!

I know that you believe that you understood what you think I just said, but I am not sure you realize that what you interpreted is not what I meant.
  • Wiet. Want die is allemaal al op! Bij ons is Lowlands omgedoopt tot Blowlands... Simpel, ik weet, maar wel toepasselijk.

Jesus fucking Christ! Wait... Does that mean that Jesus is fucking himself?
Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.