• seizure inducing video

    just saw this and had to tell you all about it - talking about seizure inducing music, this is it!



    and to go with this:

    look up Fractional here:

    http://www.myspace.com/fractionalcomemierda

    (i just ordered the cd, i had to!!!) ^^

    • czar04 sa...
    • Användare
    • 12 jun 2008, 13:22
    haha
    pretty trippy

    • Haarry sa...
    • Användare
    • 13 jun 2008, 07:38
    yay a video dump thread.

    Good idea



    My favourite

    • czar04 sa...
    • Användare
    • 14 jun 2008, 21:34
    ahahah so trashy, I love it

  • ;D

    yep, music goes well with the animation and vice versa!!! cool! :D

    • czar04 sa...
    • Användare
    • 18 jun 2008, 18:06
    a weird one


    • Haarry sa...
    • Användare
    • 23 jun 2008, 10:33
    Hahaha David Firth is so brilliant. His stuff gets a zillion times more fucked up than that.

    • [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 26 jun 2008, 07:05
    Fucking love Firth's work.

    This isn't on Youtube, so I'll just link you guys. Click that link and you'll be able to watch all of Devin Flynn's "Y'all So Stupid" series, nine episodes in total. "Seizure inducing" and "thoroughly entertaining" would be appropriate ways to describe the fun that lies within. And if anyone knows the source of the gabber track at the end of YSS #7 (and if it's not just one of Flynn's small-time creations), post the name here. PLEASE. Sometimes I'll skip to the last 20 seconds just to hear it.

    ENJOY!

  • dan is mah boiiii

    • czar04 sa...
    • Användare
    • 26 jun 2008, 22:43
    hahah what.the.fuck??




    Hydropolis a dit :

    post the name here. PLEASE. Sometimes I'll skip to the last 20 seconds just to hear it.

    ENJOY!


    it sounds a lot like a mashup of Bong-Ra's "Cochise" and vocals from someone else, man.

    • Haarry sa...
    • Användare
    • 28 jun 2008, 01:03
    Haha Dan Deacon is classic.

  • Haarry said:
    yay a video dump thread.

    Good idea

    (video)

    My favourite


    WHO'S THAT BY
    THE SONG I MEAN
    FUCKKK

  • <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fGfrXyhUOUM&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fGfrXyhUOUM&hl=en&fs=1"; type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
    haha more david firth and datachi but this one is much better :P

    im a cat ^-^ pow! H3110M30w
    http://www.last.fm/music/C.E.H.G.M.C
  • Haarry said:
    yay a video dump thread.

    Good idea




    My favourite


    SAUCE ON THE MUSIC

    PLEASE PLEASE PLEASE

  • findingthebomb said:
    Haarry said:
    yay a video dump thread.

    Good idea

    [youtube ]http://www.youtube.com/watch?v=io7e-YHElyc[/youtube]


    My favourite


    SAUCE ON THE MUSIC

    PLEASE PLEASE PLEASE

    sounds like PoS

    • Haarry sa...
    • Användare
    • 20 okt 2008, 04:30
    Yep it's Passenger of Shit - Wank my farting fanny vomit

    I got it off VA - Drop name records volume 1 though his album 7 is a classic.

  • Do These....

    Cant these things actually make you have seizures?
    Like,,,,,,,,even if your not epileptic?

    • Haarry sa...
    • Användare
    • 29 okt 2008, 02:41
    Doubt it.. confusing sounds and bright and quickly flashing images can set off epilepsy.. i'd be careful browsing the internet if you're actually concerned.

    • [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 15 jul 2009, 09:19
    U GOT NUTTIN

  • ah, i can't embed the awesome

    awesome

    Disclaimer:
    DJ is not responsible for broken EQ, Gain knobs or crossfaders
    • ptitzz sa...
    • Användare
    • 27 maj 2010, 10:30


    baaaaawgghgfhfhgjf

  • How is Black Dice not here yet?

  • :) my favourite



    And something for good nightmares



    :)

Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.