Fenriz videos!

 
    • [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 12 apr 2007, 21:05

    Fenriz videos!

    If you have any videos or URL's that contain something about this great drummer, please post them here! (Drum solos etc.) >:)

    • [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 9 maj 2007, 21:52
    This isn't exactly a drum solo, but quite funny though.


    • [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 21 maj 2007, 10:28
    I've found another one.


    • [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 31 jul 2007, 09:12
    said:
    This isn't exactly a drum solo, but quite funny though.



    wish I could know wtf is he sayin xD

    • -Reaper- sa...
    • Användare
    • 31 jul 2007, 23:14

    Assailants propagate the schism
    Black metal will continue; as long as Judeo-Christian ideals exist,
    so will the need to oppose them with art.

    Death Metal Black Metal The Antichristian Phenomenon
    Truest Metal Fans Porn Request underground BM here
    • Iralos sa...
    • Användare
    • 1 aug 2007, 14:28
    seraphinne said:wish I could know wtf is he sayin xD

    Here you go:

    • [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 2 aug 2007, 09:50
    dzięki mate ;)

    • Iralos sa...
    • Användare
    • 2 aug 2007, 18:38
    Ależ proszę. ;)

  • Heh co za mentalnośc tego kraju (Norwegii). Nie do pomyslenia było by w Polsce, zeby zrobili w TV powiedzmy wywiad z Inferno, albo Darayem. A tam są z tego po prostu dumni!

    • Khaos23 sa...
    • Användare
    • 16 maj 2008, 17:28
    No jasne, albo ten motyw wreczeniem Grammy dla Satyricona za Volcano. xD Przegiecie! xD

    "I'm a cockney geezer watch me bleed ya!"


    Weak is your mind and weak are your words
    "Destroyer of lives" - Ha! I spit on your whorish ways
    Your dearest lies are holy, yet undivine
    You shall stand petrified by the fierce pest
    Scream before the ones you never did rape!
    Your tears make me laugh makes you yield your soul to the pest
    Whore!
  • Fenrizowi też coś chcieli wręczyc, ale on odpowiedział w swoim stylu, zeby sie pierdolili, bo jego to nie interesuje

    • [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 5 jul 2008, 09:16
    też mnei to trochę zdziwło,że się w ogóle zgodzili wziąc w czyms takim udział. Ale to oni są na scenie już tyle lat, wiedzą co dla nich dobre.Ja mam ogromny szacunek do Satyricon, i dla mnie to w niczym nie przeszkadza, tylko trochę dziwi:P

    • [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 13 nov 2008, 15:04
    nie ma sie co dziwic, w darkthrone, za czesc promocyjna odpowiada nocturno, wiec pewnie od niechcenia sie zgodzil, potem nawet jakas mala wojna przez to miedzy nimi byla.



    • niggern sa...
    • Användare
    • 1 dec 2008, 13:26
    Fucking around ;D

    • [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 26 dec 2008, 11:26
    I dobrze,że Fenriz nie zgodził się odebrać nagrody, ja tez bym nie chciała być zrównywana razem z tymi popgwiazdkami i w ogole rywalizowac z nimi w jednej kategorii;>

    • [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 27 dec 2008, 19:22

    Fenriz drum solo Awesome!

    • pamano sa...
    • Användare
    • 1 apr 2010, 16:05
    I made this one a long time ago

    http://www.youtube.com/watch?v=t1JU5VeHUxA

    • [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 24 dec 2010, 18:42


    And compilation:

Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.