• JuliusTotaro said:
    hører næsten kun metal, dog den smadrede, lo-fi ende af genren. jeg kan ikke klare det der pussenusse eventyr-lort de fleste af jer hører.

Du har da en vældig fin smag vil jeg sige efter at have kigget, men der skal vel være plads til forskelligeheder?!

• Ramzzo sa...
    • Användare
    • 14 sep 2010, 13:41
    Er ikke selv så meget til metal, men vil da hellere høre det end pop(:

• [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 26 okt 2011, 11:38
    Jeg er til det hele ... and then some...

• Noizeing sa...
    • Användare
    • 21 jan 2012, 13:22

lol

Det sjovt at dem der lytter til Metal næsten bliver nødt til at bashe på Pop for det er det samme den anden vej ;)
    Men jeg lytter til praktisk talt det hele, kan bare ikke lide når jeg ikke kan høre forskel på drenge og piger indenfor pop.
    Men sådan noget som Niklas - ikke mer mig er genialt ligsom Bleed from within - vanity!
    Men der er mange genrer der er bedre end både pop og metal :)

• Noizeing sa...
    • Användare
    • 21 jan 2012, 13:22

lol

Det sjovt at dem der lytter til Metal næsten bliver nødt til at bashe på Pop for det er det samme den anden vej ;)
    Men jeg lytter til praktisk talt det hele, kan bare ikke lide når jeg ikke kan høre forskel på drenge og piger indenfor pop.
    Men sådan noget som Niklas - ikke mer mig er genialt ligsom Bleed from within - vanity!
    Men der er mange genrer der er bedre end både pop og metal :)

• [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 12 mar 2012, 22:46

Metal or not.

Gamle sort sol og Gasolin det er god dansk musik men ikke inden for metal genren.

• kenhead sa...
    • Användare
    • 27 jun 2012, 13:07
    Hører meget dansk metal, som f.eks. Hatesphere (har deres logo tusset på armen), Artillery, As We Fight, The Psyke Project osv. Men metal, især thrash og død, er helt sikkert også min foretrukne genre.

Thrash 'til death!
  • Metal.

• Jeg lytter stort set alt musik (med undtagelse af country) bare der er nerve i det

Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.