Het creatieve topic (Aegis, Anale Bezem enz...)

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 5 apr 2011, 05:59
    The herfsts zijn toch goe? :D
    Suburban Sun, klinkt wel goed! Alleen een beetje te 'zwaar' mss, wat niet wil zeggen dat het niet zal blijven hangen :D Dus nu wordt het uitkijken naar persberichten en affiches met Suburban Sun ipv Aegis? :)

• TieEmTie sa...
    • Användare
    • 5 apr 2011, 13:06
    the herfsts... Op zich sava, maar ze hebben zich onlangs verlaagd tot het voorprogramma spelen van the executive, en die zijn marginaal slecht :p

suburban sun... Tik het eens in op google, en je vindt al direct een eerste affiche :D

• gerre sa...
    • Användare
    • 9 apr 2011, 18:10
    ah 'k lees hier nu pas over jullie nieuwe naam. ik ga echt eens komen kijken nu. ge zei me vorig jaar op boomtown dat ik best nog een tijdje wachtte dus nu zijn jullie wellicht 'rijp' genoeg;) dus beloof ik echt om eens te komen zien..als't in de omtrek gent-a'pen-brussel is, binne de 30-40 km dus ongeveer waarvan ik woon.

er zijn er hier al 3 met een groepke dus..+ meute??
    ook anderen nog niet bezig gezien.

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 10 apr 2011, 11:12
    Vier dus :) Denk da Jet Noise daar idd zeker bij hoort. Of is er nog niet meer dan het weergaloze Floempie? :D

• TieEmTie sa...
    • Användare
    • 10 apr 2011, 18:57
    Floempie? Wat heb ik gemist? :D

und jeroen: kvind dat we nu toch al een pak beter zijn dan vorig jaar :) dus komt gerust maar eens af ;) 4 mei in de video (Gent), 7 mei tuinoptredens in Asse, met broken glass heroes, an pierlé en kites on coast :) daar is het wel akoestisch, en betalend...

• gerre sa...
    • Användare
    • 10 apr 2011, 20:58
    wooow! met broken glass heroes én an pierlé? alsof die paar euro's me tegenhouden!

• TieEmTie sa...
    • Användare
    • 10 apr 2011, 21:35
    Zalige affiche he? Ik kijk er al naar uit :) altijd al gedroomd om met tim vanhamel backstage te zitten :D en buiten een filmpke van in het glazen huis heb ik hem ook nog nooit iets akoestisch zien doen, dus kben heel benieuwd :)

http://www.tuinoptredens.be/
    vrijdag: amatorski, mintzkov en nog iets van craig ward
    zaterdag: suburban sun, kites on coast, kiss the anus of a black cat, broken glass heroes, an pierlé
    zondag: frank verlinden, dag taeldeman & marble sounds (komt lyske niet mee? :p)

• gerre sa...
    • Användare
    • 10 apr 2011, 21:39
    en die kiss the anus moet ook ni slecht zijn naar 't schijnt. buitenkansje. hopelijk goed weer!!

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 10 apr 2011, 21:45
    Die zijn idd heel goed, amai, goeie affiche :) Craig Ward is altijd wel goe ^^

• [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 11 apr 2011, 12:11
    Zondag kweet nog ni,
    en dat met craig ward zal wrs true bypass zijn, dat heb ik al gezien in de living van christophe en dat was wel heel mooi
    kzou liever zelf vrijdag gan maarja :p

• Användare
    • 11 apr 2011, 12:13
    en tim vanhamel is nen chille gast als hij ni gedrogeerd is :p

• TieEmTie sa...
    • Användare
    • 11 apr 2011, 22:51
    komt gij een weekendje naar asse jong ;) moogt gij niet gratis mee binnen als ge met marble sounds zou meegaan lyske? Ma de zondag is wel beetje minder... Mocht ik meer tijd hebben, kzou zeker mintzkov eens akoestisch willen gaan bekijken :)

EP-release definitief verplaatst naar dinsdag 10 mei in de video!...

• Användare
    • 12 apr 2011, 14:11
    Tom als gij mij zaterdag als roadie meeneemt chill :p
    kweet nog ni of ik ga komen want zondag is idd ne mindere dag :p

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 12 apr 2011, 16:55
    Allez, den beste van allemaal treedt dan op :D

• TieEmTie sa...
    • Användare
    • 12 apr 2011, 20:15
    Lyske_ said:

aight, pakt gij een vleugelpianooke mee voor mij? =)

• meuteke sa...
    • Användare
    • 12 apr 2011, 21:07
    Gerdt86 said:
    Vier dus :) Denk da Jet Noise daar idd zeker bij hoort. Of is er nog niet meer dan het weergaloze Floempie? :D

kvrees ervoor :P we hebben wel een ander nummer (een serieus nummer) maar da was voor een creatieve opdracht latijn. tegenwoordig zitten we vast omdat we geen nummers kunnen schrijven (allez, zij met de melodische instrumenten, hoewel ik het natuurlijk ook niet kan als de anderen er tevreden van moeten zijn (ander genre:P))

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 12 apr 2011, 21:08
    Laat Jet Noise nie stuklopen he :D

• meuteke sa...
    • Användare
    • 12 apr 2011, 21:12
    mjaaaa die kans zit er wel in, als we geen positieve impuls vinden denk ik. tis iets dat iedereen (behalve onze immer naieve en optimistische bassist) wel in zijn achterhoofd houdt waarschijnlijk.

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 12 apr 2011, 21:20
    Bwa, in onze groep hebben wij ook seriiieeuuuze muzikale verschillen hoor :p lol
    Mja, idd, als het niet gaat, dan gaat het niet he. Maar ge zult dan zeker nog wel mensen vinden waar ge een fantastische band mee kunt starten :D

• meuteke sa...
    • Användare
    • 12 apr 2011, 21:22
    ja het andere genre is nu niet zo zeer een probleem, ik kan veel verdragen ;-) maar als we geen nummers kunnen schrijven, houdt het technisch gezien wel op he :(

• TieEmTie sa...
    • Användare
    • 12 apr 2011, 21:58
    zei meute om 22:22!
    Mja, als het niet gaat, gaat het niet he.. :) veel groepjes drijven voort op 1 creatieve motor, maar nog meer groepjes hebben zelfs die ene niet...
    pakt gij uw genre maar he meute :D sowieso beter ;)

• Användare
    • 13 apr 2011, 18:21
    TieEmTie said:
    Lyske_ said:

aight, pakt gij een vleugelpianooke mee voor mij? =)

euhm

Nee

• meuteke sa...
    • Användare
    • 14 apr 2011, 11:40
    Jopla, kheb het nog maar een paar dagen geleden gezegd en het is al zover: onze gitarist is naar een hardcoregroepke en stopt met Jet Noise...

• Användare
    • 14 apr 2011, 12:20
    meuteke said:
    Jopla, kheb het nog maar een paar dagen geleden gezegd en het is al zover: onze gitarist is naar een hardcoregroepke en stopt met Jet Noise...

ai :( kan u bassist geen gitaar spele en kunt gelle ni wa meer naar leuven/mechelen kome ;)

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 14 apr 2011, 16:21
    Spijtig, Meute :( Ander en beter!

Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.