Welke CD's heb je recent gekocht?

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 4 okt 2010, 18:21
    Staan toch ontzettend goede namen op Sinner's Day? :)

• [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 4 okt 2010, 22:04
    op die box wel ja :) Affiche vind ik niks speciaals hebben.

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 4 okt 2010, 22:27
    Echo & The Bunnymen? Psychedelic Furs? Heaven 17? The Fall? Department S? Red Lorry Yellow Lorry? The Damned? Marky Ramone? nee? :D Ik vond het vorig jaar wel straffere namen, maar mss is dat omdat ik meer van die bands van toen kende dan van deze. Maar nu ik ze beter leer kennen, vind ik het ook straffe muziek ^^

• Användare
    • 4 okt 2010, 22:47
    Affiche van vorig jaar was goed maar toen zat bibi in Zuid-Korea.
    Heaven 17 live heb ik nog nooit goed geweten. Department S, Red Lorry Yellow Lorry, The Damned ken jij daar dan zoveel nummers van. Voor mij zijn dat single-groepjes.
    Enkel The Fall lijkt me interessant om te zien :)

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 4 okt 2010, 22:55
    Haha, single-groepjes, begint gij nu ook al? :D
    Geen Echo & The Bunnymen fan?
    Van Heaven 17 is Fascist Groove Thang een heel vette schijf.

• Användare
    • 5 okt 2010, 17:01
    Heaven 17 vind ik niet veel aan en van Echo & The Bunnymen vind ik enkel The Cutter en The Killing Moon echt sterk.
    Ken jij dan van die andere groepjes zoveel nummers?
    Ik heb enkel van The Fall een CD of 6 :)

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 5 nov 2010, 15:42
    Dragons van Motek. Wauw.

• tot grote ergernis van de familie (die nooit weten wat te kopen voor mij voor eindejaar en dus heb ik nu hun enige optie ontnomen :-) heb ik zelf al wel hvelreki van ozark gekocht... :-)

awel... en ik vind ze goe... echt waar... zie al uit naar 21/12 in de AB...

vind wel raar dat Godspeed erop staat... is toch al een iets ouder nummer... heb ik al een aantal keer live gehoord eigenlijk...

het lijkt aangenaam om belangrijk te zijn... maar het is belangrijker om aangenaam te zijn...
    • Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 1 dec 2010, 16:55
    Is da Noors of IJslands of zo? :)

• IJslands :) (kweet niet meer just wat het wil zeggen, alleszins iets met walvissen..)

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 1 dec 2010, 17:17
    Hvel dan zal walvis zijn. Zoals in het Deens 'Hval' dacht ik. Ongeveer zelfde uitspraak als het Engelse woord, net zoals 'vindue' en 'window'.

• ah ja, goe gezien :p wat een talenkennis :) hvel wordt alleszins uitgesproken als 'kvel'

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 1 dec 2010, 18:01
    Ah, andere uitspraak dan in het IJslands (en het Oud-Noors dan wrs ook, waar het IJslands nog het dichtst bij ligt). Interessant hoe het Deens en het Engels dan in dezelfde richting zijn geëvolueerd op da vlak :p Etymologie vind ik dan ook heel boeiend hehe ^^ Hoe het Engels ongelofelijk beïnvloed is door de taal van de Vikingen. Enorm interessant.

• "Moge een hele walvis aanspoelen op jouw strand" ;-)
    Ook wel 'veel succes' in de volksmond :) Ik vind het ook een goeie CD! :) ook benieuwd naar het optreden! ;-)

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 1 dec 2010, 20:48
    Och, cool :D Die IJslanders moeten het ook altijd met hun eigen metaforen zeggen he, :p

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 2 maj 2012, 11:06
    Nog eens sinds lang in de Mediamarkt geweest na het werk en het volgende gekocht:

Nieuwe albums van Dry The River (slechts 8euro!) en Grimes (ook slechts 11 euro)

DVD Game Of Thrones - seizoen 1, voor het eerst eens iets in Blue Ray gekocht, op Playstation 3 kan je dat blijkbaar afspelen :p

• Användare
    • 3 maj 2012, 11:51
    Bilbo in Leuven leverde mij een Jef Neve op, en een oude Panic! At The Disco. Ook de twee EP's van Skrillex gekocht (wie gooit de tomaten? :D)

• dat is zonde van de tomaten ;D

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 4 jun 2012, 11:33
    Nieuwe albums gekocht van Sigur Rós, Beach House en Andrew Bird. Bij de cd van Andrew Bird zit er ook die docu over zijn vorige tour die ik al lang wil zien, dus dubbel plezier :D

+ ook DVD van Sons Of Anarchy Seizoen 3 (die ga ik eens bekijken in de zomer nu ik ze alledrie in huis heb + seizoen 4 van Prime opgenomen) en Caprica The Complete Series (= de prelude van Battlestar Galactica).

• staessen sa...
    • Användare
    • 23 jun 2012, 15:27
    Arcade Fire - The Suburbs
    The Doors - The Doors
    dEUS - Worst Case Scenario
    Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
    El-P - C4C

• Kheb ook het nieuwe album van Sigur Ros gekocht en de nieuwe van dEUS ( uiteraard ;) ) als beloning na examens. Deze zomer zal ik trouwens een platenspelen kopen en dan zal ik me uitleven op de platen :)

• staessen sa...
    • Användare
    • 21 jul 2012, 11:55
    op boomtown:

Flying Horseman - Wild Eyes
    Het Zesde Metaal - Akattemets

juist in de musicmania toen ik mijn ticket kocht voor 10 days off vanavond
    The National - Sad Songs for Dirty Lovers

• staessen sa...
    • Användare
    • 8 sep 2012, 13:47
    Pixies - Doolittle
    David Bowie - Rise And Fall of Ziggy Stardust
    Gorillaz - Demon Days

• staessen sa...
    • Användare
    • 15 nov 2012, 12:03
    The Velvet Underground - het banaanalbum
    Archive - With Us Until You're Dead

• staessen sa...
    • Användare
    • 4 maj 2013, 16:56
    er maar van geprofiteerd dat alles aan -50% was in de musicmania in gent deze namiddag, voor wie geinteresseerd is morgen loopt het ook nog. Het is trouwens aan -50% uitverkoop omdat ze verhuizen naar juist naast de vooruit.

Fela Ransome Kuti & the Africa '70 - Confusion
    Fela Ransome kuti & the Africa '70 - Gentleman
    Morphine - Yes
    Terry Callier - Lifetime
    Terry Callier - Occasional rain
    Gil Scott-Heron - Moving Target
    Refused - The Shape of Punk to Come

Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.