Forumafrekening van 10 maart 2012

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 11:52

Forumafrekening van 10 maart 2012

Votez!

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 11:59
    Feist - The Bad In Each Other
    Coeur De Pirate - Adieu
    Andrew Bird - Eyeoneye
    Zaz - Eblouié Par La Nuit
    St Vincent - Cheerleader
    Diagrams - Ghost Lit
    Dry The River - The Chambers And The Valves
    Lisa Hannigan - What I'll Do
    The Shins – Simple Song
    The Mars Volta - The Malkin Jewel

In de wachtkamer/op de terugweg:
    Ansatz Der Maschine – Le Vent Polaire
    Arctic Monkeys - R U Mine
    Wilco - Dawned On Me
    DJ Shadow - Scale It Back
    John Talabot - So Will Be Now...

* Top 4 blijft onveranderd.

* Nog een nieuwe dame in mijn top 10: St Vincent, na enkele luisterbeurten helemaal weg van Cheerleader. Klasse!

* Diagrams is ook nieuw, de nieuwe band van de zanger van Tunng, maar niet in hetzelfde genre. Doet me eerder denken aan Broken Bells. Al blijft de stem natuurlijk vertrouwelijk Tunng :)

* De nieuwe van Arctic Monkeys rockt weer lekker, maar voorlopig nog in de wachtkamer.

• gerre sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 12:02
    moete ni werken?:)

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 12:04
    Morgen :) Maandag blijft de vrije dag, ook in mijn nieuw lessenrooster ;)

Maar werk genoeg uiteraard met lessen voorbereiden en ik moet ook met nieuw leerplan werken. Ik gaf nog nooit les in die richting, dus morgen een soort 'eerste schooldag' voor mij :p

En straks ook bijles :)

• gerre sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 12:11
    ah ik ook op maandag. wanneer spreken we eens af? LOL

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 12:15
    gerre said:
    ah ik ook op maandag. wanneer spreken we eens af? LOL

Hehe, ook bijles nodig, Gerre? :p Je mag me ook altijd komen helpen met verbeterwerk :D

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 17:33
    The Mars Volta - The Malkin Jewel
    Mark Lanegan Band - The Gravedigger's Song
    Mark Lanegan Band - Gray Goes Black
    Ewert and the Two Dragons - Good Man Down
    Radiohead - The Daily Mail
    The Hickey Underworld - Whistling
    Low Vertical - She Came Outside
    Andrew Bird - Eyeoneye
    Air - Seven Stars
    Jamie N Commons - The Preacher

Wachtrij/terugweg: Clock Opera, Myslovitz, Shins, Bony King of Nowhere, Bon Iver, Trent Reznor.

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 17:38
    Mooi om Air en Andrew Bird te zien verschijnen, Gerdt :)

Air heeft ondertussen al eventjes een nieuwe single (Parade), maar die vind ik maar niets. Seven Stars daarentegen was geweldig :)

Dat van Radiohead blijf ik een tikkeltje saai vinden.

• gerre sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 17:43
    nochthans een goed nummer van radiohead, enkel te kort:)

andrew bird en air vond ik middelmatig.
    nee, ik zou liever pakweg cloud nothings bij gert zien verschijnen:)

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 17:48
    Air en Andrew Bird staan al bijzonder hoog in mijn persoonlijke eindforumafrekening.

Dat van Andrew Bird groeit bij elke luisterbeurt vind ik. En Seven Stars is het beste van Air in jaren :) De nieuwe, zoals ik al zei, kan me niet bekoren.

• Dat van Andrew Bird is bij mij ook nog altijd aan het groeien :). Dat van Radiohead groeit dan weer totaal niet :(. Ik vind het echt niet leuk om te zeggen als grote fan van Radiohead, maar ik moet Dimi gelijk geven als hij zegt dat dit nummer een tikkeltje saai is :s.

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 19:58
    En dat komt zelf van een grote Radiohead-fan, Sören... Al ben ik wel een beetje aan het afhaken.

OK Computer - Kid A - Hail To The Thief blijven wel van de beste albums die ooit gemaakt zijn :)

• meuteke sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 20:02
    Ja 't is geen groeinummer, en 't is ook geen topper, maar voor dat ene pianostukje alleen al verdiende het een plaats in mijn top-10 :P

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 20:04
    Hail to the Thief vond ik minder (ondanks die paar geniale songs die erop staan), maar In Rainbows blijft gewoon fantastisch. King of Limbs is leuk, en er staan mooie songs op, maar het is toch verschillende trapkes lager. De huidige single is heel mooi en zou één van de betere op King of Limbs zijn :p

• staessen sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 20:09
    in Rainbows is inderdaad geweldig :)

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 20:10
    Geen énkel minder nummer dat op die plaat staat!

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 20:16
    En Kid A blijft toch wel het meesterwerk, samen met OK Computer natuurlijk :)

Hail To The Thief is altijd ten onrechte onderschat geweest vind ik :)

The Gloaming bijvoorbeeld is geniaal!

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 20:35
    The Gloaming is zeker geen slecht nummer, maar ze hebben er zoveel beter ^^ There, There blijf ik heel sterk vinden van Hail to the Thief. En Sit Down. Stand Up. En A Punchup at the Wedding. En nog een paar :D

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 5 mar 2012, 20:37
    There, There is het beste nummer van die plaat :)

Where I End And You Begin is ook straf en afsluiter A Wolf At The Door *kippenvel*

• Where I End And You Begin is mijn favoriet van HTTT(dat doet me altijd denken aan Theme For Great Cities van Simple Minds, wat dan weer mijn favoriet is van de Simple Minds :p), gevolgd door There There en Myxomatosis :D

• Where I End And You Begin is ook straf en afsluiter A Wolf At The Door *kippenvel* ---> daar ben ik het volledig mee eens :)

En 'In Rainbows' is ook een meesterwerk. 'King Of Limbs' en 'Amnesiac' vind ik een stuk minder. 'Pablo Honey' ken ik niet buiten de singles.

• gerre sa...
    • Användare
    • 6 mar 2012, 14:20
    Gerdt86 said:
    Hail to the Thief vond ik minder (ondanks die paar geniale songs die erop staan), maar In Rainbows blijft gewoon fantastisch. King of Limbs is leuk, en er staan mooie songs op, maar het is toch verschillende trapkes lager. De huidige single is heel mooi en zou één van de betere op King of Limbs zijn :p

Welke huidige single? Die van onze lijst staat er niet op hoor..Het nummer is geen topper maar nog altijd zonder meer kwaliteit. Zoals ik zei had het iets langer mogen zijn, het stopt nogal abruupt. En 't is nog eens een gitaarnummer wat we niet echt meer gewoon zijn van Radiohead:)

Kings Of Limbs heb ik nog nooit goed beluisterd maar ik heb nog tijd tot oktober eh.
    Jaja, grappig dat net nu het nieuws bekend gemaakt wordt dat ze naar Sportpaleis komen:) Lotus Flower vind in ik elk geval fantastisch (trouwens onze nummer 1 uit onze forumafrekening 2011) en Codex is bloedbloedmooi.

Hail To The Thief is een geweldig (constant) album.

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 6 mar 2012, 18:28
    Amnesiac vind ik dan weer heel sterk.

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 6 mar 2012, 18:29
    "Welke huidige single? Die van onze lijst staat er niet op hoor.." Ik ken het album voor u, dus dat moet ge mij niet vertellen :p Ik praatte dan ook puur hypothetisch: zou. Al snap ik de verwarring wel :D

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 6 mar 2012, 18:35
    We zijn gitaarnummers wél gewoon van Radiohead, ze hebben er namelijk ontzettend straffe gemaakt. Maar dat is gewoon al even geleden. Hoewel... nee... Bodysnatchers :D

Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.