l'afrekening forum du 26 février 2012

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 19 feb 2012, 18:39

l'afrekening forum du 26 février 2012

se garder des reins

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 19 feb 2012, 18:42
    Mark Lanegan Band - The Gravedigger's Song
    Jamie N Commons - The Preacher
    Arcade Fire - Sprawl II
    The Bony King of Nowhere - Girl From the Play
    dEUS - Ghost
    Ewert & the Two Dragons - Good Man Down
    Hey Rosetta! - Young Glass
    Radiohead - The Daily Mail
    The Hickey Underworld - Whistling
    Other Lives - Tamer Animals

Net niet: Mark Lanegan, Raveonettes, Jonsi, Myslovitz, Machinehead, Tindersticks, Shins.

• meuteke sa...
    • Användare
    • 19 feb 2012, 19:37
    Pas op voor de nieren?

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 19 feb 2012, 19:38
    haha

• meuteke sa...
    • Användare
    • 19 feb 2012, 19:41
    Nee serieus, wa betekent da? :P

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 19 feb 2012, 19:41
    Tis zo ver gezocht, da ik het nie verklap :p

• gerre sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 14:14
    de meute kan nog goe frans. ik had geen idee wat dat betekende. maar nu ik het dus wel weet: WTF!?

• meuteke sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 14:41
    "de meute kan nog goe frans", eigenlijk was dat een kopietje van Google Translation :$ :P

• staessen sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 17:35
    Liesa Van der Aa – Birds in Berlin
    Jamie N Commons – Devil in Me
    John Talabot - So Will Be Now...
    Nneka - shining star
    Todd Terje – Inspector Norse
    TOY – Left Myself Behind
    Emeli Sandé – Next to Me
    Leonard Cohen – Darkness
    Evidence – falling down
    Head Full of Flames – Old Road

Volgens mij is TOY iets dat hier heel goed in de smaak gaat vallen.

Redigerad av staessen den 21 feb 2012, 15:02
    • gerre sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 17:40
    todd terje, iets in mij zegt me dat scandinavische electronica is? genre lindstrom ofzo? of ben ik mis?:) benieuwd naar. emeli sandé klonk maar heel gewoon. ook weer zo'n hype die goed is voor 1 top-single, vrees ik. zie lana del rey.

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 17:50
    Emeli Sandé is idd pure middelmaat.

• staessen sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 17:55
    bah ge kent er beiden niks van, pure schoonheid zijn al haar liedjes, de singles zijn nog het minst van al ... :)

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 18:00
    Die zijn idd al zo zwak dat de rest me niet interesseert :p

• gerre sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 18:03
    bwa, dat vind ik overroepen .van sommige artiesten kunt ge op basis van singles afleiden hoe de rest ongeveer zal klinken. 't is me niet interessant genoeg voor een hele cd, maar dat is puur persoonlijk eh. next to me heb ik 1 keer gehoord en ik had zoiets van: " was het dat?" ik kan moeiljk geloven dat er iets boven 'heaven' zal gaan wat een geweldige massive attack-song had kunnen zijn;)
    anyway, staat zoiets op een festival wil ik zeker wel eens gaan zien

• gerre sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 18:11
    pas op, ik heb dat ook al gehad hoor. bij een meer experimentele groep dan wellicht.
    dat ik vroeger tegen gert vb zei: "ale, de rest van de cd klinkt eigelijk anders dan de single. sta daar voor open." maar als het je toch niet interesseert, heeft het niet veel zin te pushen eh:)

• gerre sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 18:11
    en gert is mee met het prachtige liedje van hey rosetta! :)

• staessen sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 18:15
    ik denk niet dat Emeli Sandé iets voor Gerdt is, veel te rustig voor hem :p

• gerre sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 18:20
    dan heb je gert nog niet genoeg doorgrond.:) gert houdt wel degelijk van heel poppy rustige dingen soms.

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 18:40
    Ja, want ik luister nooit naar rustige muziek :p Hehe, merci voor de uitleg, Zjerre. Denk dat Staessen gewoon moet aanvaarden dat iemand zijn favoriete nummers nie goe vindt? :D

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 18:43
    "bwa, dat vind ik overroepen .van sommige artiesten kunt ge op basis van singles afleiden hoe de rest ongeveer zal klinken. 't is me niet interessant genoeg voor een hele cd, maar dat is puur persoonlijk eh. next to me heb ik 1 keer gehoord en ik had zoiets van: " was het dat?" ik kan moeiljk geloven dat er iets boven 'heaven' zal gaan wat een geweldige massive attack-song had kunnen zijn;)
    anyway, staat zoiets op een festival wil ik zeker wel eens gaan zien" Hier ga ik mee akkoord. En mss mist ge daar dan vanalles mee, maar er is zooooveel muziek. Als de singles u nie interesseren, dan moet ge nie bij elke band nog songs opzoeken, gewoon omdat ge anders een verkeerd oordeel zou kunnen hebben over die band. Da kost te veel tijd en moeite :D

• gerre sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 18:44
    maar dat aanvaardt ie wel. hij maakt gewoon dezelfde fout die ik vroeger maakte. ge moet mensen muzikaal niet in kotjes indelen. ge zou dat kunnen doen en het klopt wel voor een deel maar bijna nooit volledig. zodat het aan de persoon aan wie het gericht is lichtjes kan irriteren. en terecht. ik spreek uit ervaring:)

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 18:46
    Da weet ik wel :p

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 18:48
    Soms heb ik ook wel eens de neiging om de gratuite opmerking te maken dat metal te hard is voor de meeste mensen hier :p Da's gemakkelijk om te zeggen, maar denk dat het ergens wel zo is ^^ Nochtans een heel rijk en interessant genre.

• gerre sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 18:59
    of da gij ni van vrouwen houdt! omo. ale, muzikaal.
    nochthans een heel interessant genre, vrouwen.

goh metal is wel een compleet aparte wereld eh. ge moet er gewoon van houden, denk ik. heeft niet altijd met hard zijn te maken, denk ik. metal is ook nooit hip geweest bij (arty farty) indie-nerds.:) lang leve vakjes!;)

zodra het een formule wordt kan het wel eens saai worden, of dat nu metal, punk of rock is.

• Gerdt86 sa...
    • Användare
    • 20 feb 2012, 19:15
    Compleet andere wereld dan ALLES wat hier in onze lijst komt? Ik snap niet waarom dat zo apart moet worden gezien.

Hip suckt, dus als dat de reden is waarom iemand nie van metal houdt, dan is dat een mongool :p

Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.