Festivalgeruchten 2012

• [Raderad användare] sa...
    • Användare
    • 14 jan 2012, 19:38

Festivalgeruchten 2012

Want iedereen is nu al aan het dromen over wat de festival zomer ons dit jaar zal brengen ;)

Rock Werchter:
    reeds bevestigd: Pearl Jam, Florence+ The Machine, Red Hot Chili Peppers, Justice

Mogelijke geruchten:
    Björk
    Black Keys
    Blink-182
    Bon Iver
    The Cure
    Death Cab For Cutie
    The Drums
    Elbow
    Enter Shikari
    Franz Ferdinand
    Gossip
    Gotye
    Guano Apes
    De Heidroosjes
    Kasabian
    The Kooks
    Lenny Kravitz
    Limp Bizkit
    Maroon 5
    Mastodont
    Muse
    Noel Gallagher High Flying Birds
    Radiohead
    Rage Against The Machine
    Skrillex
    The Subways
    Wiz Khalifa
    The XX

Belgische kansmakers:
    The Black Box Revelation
    Channel Zero
    Customs
    dEUS
    Milow
    School is Cool
    Selah Sue

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 15 jan 2012, 16:34
    Kravitz mag je al schrappen eh, die staan op Classic en Muse lijkt me ook erg onwaarschijnlijk :p

En naar wat ik al gelezen heb op andere forums zijn Feist & Snow Patrol ook zo goed als zeker

• Användare
    • 16 jan 2012, 09:14
    The Cure bevestigd voor pinkpop

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 16 jan 2012, 10:54
    Dan hebben ze al ne serieuze 'pinkpop classic' daar met Bruce Springsteen, Soundgarden & The Cure :p

The Cure, Björk & dEUS zullen wel de resterende headliners zijn voor Rock Werchter gok ik.

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 16 jan 2012, 11:04
    Alhoewel dat Björk ook moeilijk wordt, want op 27 en 30 juni staat ze in Zuid-Frankrijk voor optredens. Misschien dan op de slotdag (1 juli) net voor Red Hot Chili Peppers? En anders allicht Pukkelpop, want in augustus tourt ze ook in Europa.

Radiohead kan enkel op donderdag voor Rock Werchter, want op zaterdag staan ze in Rome en op zondag in Firenze. En in die periode doen ze blijkbaar geen festivals. Ik hoop in feite dat ze niet komen op donderdag, want ik kan dan echt niet gaan :p
    Laat ze maar Pukkelpop doen ;)

• Användare
    • 16 jan 2012, 11:24
    Dimi Vrijdag zou toch ook kunnen.
    Vlieger op snachts en de backline zullen ze wel dubbel hebben veronderstel ik hoor...

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 16 jan 2012, 11:31
    Aha als ze alles dubbel hebben moet dat wel mogelijk zijn, ik weet ook niet hoe snel ze precies van de ene plaats op de andere kunnen zijn, maar het lijkt me krap :p

• Användare
    • 16 jan 2012, 11:58
    Extra geruchten voor Werchter:
    Beirut
    Garbage
    Rise Against
    Wolfmother

• staessen sa...
    • Användare
    • 16 jan 2012, 12:14
    Ik zie The Cure wel nog voor Pearl Jam staan in plaats van als headliner op een andere dag.

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 16 jan 2012, 20:46
    Elbow zou volgens een geruchtensite op donderdag spelen voor Justice.

The Cure zou nu ook bij geruchten voor Dour / Les Ardentes staan, Werchter is dus nog geen zekerheid.

• Användare
    • 16 jan 2012, 20:57
    Het hangt er ook wat van af wat The Cure eist ik heb ergens gehoord dat ze liever zouden headline (wat te begrijpen is)

• "Ik zie The Cure wel nog voor Pearl Jam staan in plaats van als headliner op een andere dag" ... mmm... nee, hopelijk toch niet...

het lijkt aangenaam om belangrijk te zijn... maar het is belangrijker om aangenaam te zijn...
    • Användare
    • 18 jan 2012, 09:08
    http://fest[spam]/the-cure-kondigt-weer-festivals-aan
    Ze hebben Roskilde, Les Eurockeennes, Heinneke Jammin en Rock in Roma aangekonding en blijkbaar ook de boeking van Pinkpop

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 19 jan 2012, 14:39

Dour 2012

Ondertussen al 3 namen --> Flaming Lips / Ministry / Modestep

• staessen sa...
    • Användare
    • 20 jan 2012, 08:57
    Modestep staat nochtans nog niet op de site.

Je kan trouwens uw tips doorsturen op de site van dour.

Alvast Archive, Sufjan Stevens, Long Arm, Jamie N Commons, agent fresco getipt (de rest al vergeten)

• Användare
    • 20 jan 2012, 09:15
    Mastodont op Graspop jeej,
    dan ka nik zen eens gaan zien want vorig jaar zei ne vriend van mij dat dat kweni hoe slecht was ...

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 20 jan 2012, 16:46

Dour 2012

http://www.festivalblog.be/festivals/modestep-dour

Nu zo interessant is die band niet denk ik :p

• Användare
    • 20 jan 2012, 21:32
    Placebo gaat maandag om 9:00 uur data bekend maken voor hun Europese zomertour!

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 22 jan 2012, 12:52
    Lyske_ said:

Ze staan alvast op Sziget.

Ik postte hier enkele weken geleden al dat ze weleens op Pukkelpop zouden kunnen staan, maar het kan dus even goed Werchter worden of misschien ook wel beide zoals enkele jaren terug.

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 22 jan 2012, 12:53
    Lyske_ said:

Ze staan alvast op Sziget.

Ik postte hier enkele weken geleden al dat ze weleens op Pukkelpop zouden kunnen staan, maar het kan dus even goed Werchter worden of misschien ook wel beide zoals enkele jaren terug.

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 22 jan 2012, 12:55

Werchter 2012

DJ Fresh, Nero, Skrillex worden genoemd om de Marquee af te sluiten op één of meerdere dagen

= Rommel :)

Ik zal blij zijn als de 4 podia op Werchter er komen, dan zijn er misschien alternatieven voor 'feestje' in de Marquee of een headliner die je al zo vaak zag.

• gerre sa...
    • Användare
    • 22 jan 2012, 16:09
    "DJ Fresh, Nero, Skrillex worden genoemd om de Marquee af te sluiten op één of meerdere dagen
    = Rommel :)"
    dan denk ik maar 1 ding: "ik ben nu echt geen jeugd meer. ik word oud:D"

en blij zijn? ik betwijfel het. dan hebt ge 1 groot commercieel festival dat al de rest wegconcurreert vrees ik...ook pukkelpop

• DenDimi sa...
    • Användare
    • 22 jan 2012, 16:38
    Bwa de laatste jaren is bewezen dat festivals enorm veel succes hebben bij jong en oud van tegenwoordig. Misschien dat Werchter en Pukkelpop elkaar deels gaan overlappen, maar ik zie geen probleem, die verkopen toch uit :)

• gerre sa...
    • Användare
    • 22 jan 2012, 18:28
    Ze overlappen nu al wat grote bands betreft:D Ja uitverkopen wel...maar daar gaat het toch niet om?? Het gaat mij om de affiche voor mij persoonlijk. Als het er van komt (staat dat vast?) hoop ik dat ik mis ben en pukkelpop er niet onder lijdt. En zoals hier al eerder gezegd, zolang ik hetzelfde werk blijf doen mag ik Werchter eigelijk op mijn buik schrijven tenzij voor een avondgroep of 2 (3).

• gerre sa...
    • Användare
    • 22 jan 2012, 18:29
    Passeert nu zo af en toe een videootje van die Skrillex op tmf. Wel een geschifte sound hoor en toch toegankelijk:) Soit, 't is de nieuwe kermismuziek en geschikt voor radioprogramma's waar onsubtiliteit net belangrijk is zoals bij Gunther D.;)

Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.