Forum » Support för Last.fm-programmet

iPod scrobblar inte efter sista uppdateringen

• BimboBoy sa...
    • Användare
    • 23 aug 2010, 22:39

iPod scrobblar inte efter sista uppdateringen

Har Mac. Har ej autosync på min iPod. Hur ska jag göra? Har försökt få hjälp på det engelska forumet, men det har inte hjälpt.

Det funkade toppen fram tills senaste uppdateringen kom. Skumt att det inte funkar nu när det funkade då.

Tack på förhand! :)

• BimboBoy sa...
    • Användare
    • 23 aug 2010, 23:03

...

Det står bara att de inte hittar några nya låtar att scobbla. :(

• BimboBoy sa...
    • Användare
    • 18 nov 2010, 12:05

Trist.

Som vanligt ingen som svarar på svenska supportforumet... trist.

• Samma problem

Jag har exakt samma problem med mina (uteblivna) iPod-skrobblingar. Jag har alltid kunnat synkronisera min iPod med iTunes-biblioteket och sedan har den hittat mina spelade låtar och skrobblat dem men efter senaste iTunes-uppdateringen hittar den inte det jag har spelat. Om du får hjälp kan du väl meddela mig. ;)

• Herlow sa...
    • Användare
    • 5 aug 2011, 15:51

samma problem här också

helt värdelöst. jag nedgraderade last.fm-appen till en äldre version vilket skulle funka enligt någon på engelskt forum. men ingen framgång.

• Herlow sa...
    • Användare
    • 5 aug 2011, 23:53
    installerade om den nya versionen och startade om. det funkade till slut.

• supmah sa...
    • Användare
    • 31 aug 2011, 20:28
    min ipod dyker upp som en iphone med ett helt annat serienummer i last.fm-scrobblern.
    sen verkar det som scrobblern försöker ansluta till telefonen som inte existerar (jag har inte ens en iphone) och eftersom den inte gör det så blir det en sökloop som startar om itunes och får det att lägga sig i förgrunden hela tiden. fruktat irriterande.
    det här kan säkert vara ett fel som beror på min ipod nano, 3rd gen men det är otroligt tråkigt att jag sen jag skaffat windows 7 inte kan scrobbla min ipod längre.

Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.