Forum » Support för Last.fm-programmet

Gospel i scrobblaren

• Gospel i scrobblaren

Hej!

Gospel i scrobblaren tar upp hårdrocksband som inte har något med gospel att göra. Funkar bara på hemsidan att skriva in gospel, då funkar det. Det finns tyvärr en hårdrocksgrupp som heter gospel, men jag vill inte ha något att göra med dem. Hur ska man skriva i scrobblaren för att få äkta gospel med alla dess variationer??
    Tyvärr vill jag inte ha enbart en viss typ av gospel, utan alla gospel - det är ju stor variation. Country, blues, rock, classisk, dansband etc...

• Tagradio

Är det så att man borde få in gospel taggradio på något sätt? Hjälp mig, har betalat ett helt års abonemang.

• För att lyssna på musikstilen gospel i skrobblaren så måste du ändra så att det står "Tagg" framför rutan där du skriver in vad du vill lyssna på ("gospel" i det här fallet). Du ska alltså se till så att det inte är alternativet "Artist" som är valt där. Sen borde det funka precis lika bra som på hemsidan.

The most pointless war in history needs to be stopped. So join and stuff.
  • Ja, det var så enkelt, dumt att ja inte tänkte på det!

Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.