Forum » Support för sajten

Spamskydd utlöst?

• Spamskydd utlöst?

Öhm,
    Jag har lyssnat på Jason Mraz - I'm Yours, och fint, lastfm skrobblade tre låtar, sedan så får jag ett meddelande i/på min panel:
    "Några låtar du har skickat har inte lagts till i din profil av följande skäl:
    Spamskydd utlöst: Du skickade in en låt med tidigare datum än ditt senaste upplägg."

Jag förstår änna inte :P
    Vad är felet?

• Jag märkte att jag nyss fått det medelandet också. Jag fick det även för någon dag sedan. Jag gissar på att det är nån bugg med LastFM med tanke på att du, jag och mr Kill i den andra tråden alla fick det här typ samtidigt och ingen av oss har (så vitt jag vet) gjort något som borde ha utlöst det.

Annars vet jag inte direkt något om vad det skulle kunna bero på. Arrdis kanske vet nåt?

The most pointless war in history needs to be stopped. So join and stuff.
    Redigerad av TheMannen den 13 apr 2008, 20:51
  • Jag har lyssnat repeat på en låt ungefär 10 ggr, och det var då jag fick upp det där meddelandet. Även när jag lyssnar på olika låtar efter varandra, så kommer meddelandet ändå..

Förstod bara inte vad grejen är, alltså jag fattade inte vad meddelandet betydde...

• arrdis sa...
    • Alumni
    • 14 apr 2008, 09:32
    Våra servrar hade problem med detta i helgen, men det borde ha gått om vid det här laget. Får ni fortfarande upp det? Och kan ni se om det hindrar låtar från att läggas till i era profiler?

Fröken jag går på glödande kål, efter händerna på täcket i en vecka
  • Har kommit upp två gånger nu under den senaste timmen. Men Russ sa (här) att de visste om det, och att det berodde på någon uppdatering som gjort att spamfiltret blivit lite för aggressivt. Å andra sidan verkar det som om alla låtar ändå kommer med.

The most pointless war in history needs to be stopped. So join and stuff.
    • arrdis sa...
    • Alumni
    • 14 apr 2008, 13:13
    Japp jag ser nu att det dyker upp för många fortfarande, bland annat mig själv, men det verkar, som TheMannen säger, att alla låtar läggs till ändå.

Listorna är sena denna veckan också, men det har inget med detta att göra.

Fröken jag går på glödande kål, efter händerna på täcket i en vecka
Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.