Forum » Support för sajten

"Hoppsan, det uppstod ett problem när denna station skulle starta. Vänligen försök…

• Aurora68 sa...
    • Användare
    • 11 mar 2012, 21:59

"Hoppsan, det uppstod ett problem när denna station skulle starta. Vänligen försök igen."

Hvorfor får jeg dette meddelandet hver gang jeg prøver å starte en radiostasjon?

• kanton sa...
    • Användare
    • 16 mar 2012, 10:24

Hoppsan, det uppstod ett problem när denna station skulle starta. Vänligen försök igen.

Jag har samma problem sedan igår! Vad är det som har hänt? Jag betalade igår och det funkar inte!

• kanton sa...
    • Användare
    • 19 mar 2012, 12:59

Re: Hoppsan, det uppstod ett problem när denna station skulle starta. Vänligen försök igen.

kanton sa:
    Jag har samma problem sedan igår! Vad är det som har hänt? Jag betalade igår och det funkar inte!

Det fungerar plötsligt inte i Chrome för Windows XP. Däremot i Internet Explorer och i Chrome för Linux.

• phistu sa...
    • Användare
    • 21 mar 2012, 14:29
    Japp, jag får samma fel i Chrome på Window 7. Någon som vet om det finns mer info eller work around?

• phistu sa...
    • Användare
    • 23 mar 2012, 07:41
    Och efter dagens automatiska uppdatering av Chrome (till 17.0.963.83 m) så fungerar det för mig igen.

Hurra!

Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.