Forum » Assistenza Software Last.fm

Scrobbling dal nokia 5800

• Scrobbling dal nokia 5800

Come si fa a fare lo scrobbling dal Nokia 5800??

• Io ho scaricato Mobbler, per il nokia 5800 xpress music, da Nokia Store. Si installa ma quando provo a connettermi mi dice "La tua linea dati ha dei problemi", quando in realtà la mia linea internet (sia wifi che da cellulare) funziona con tutto.

Qualche anima pia può darmi spiegazioni?
    Grazie.

• ANG3LLL sa...
    • Användare
    • 17 jul 2012, 15:00
    a quanto ho capito con le nuove versioni di mobbler non si può più ascoltare Last.fm se si ha un account gratuito (free) ma solo con account a pagamento :(

Cito dal sito delle FAQ Ufficiali:
    "I'm not a subscriber and I can't play radio any more, why not?

Mobbler versions 0.10.x and 2.10.x uses the official Last.fm radio API which only allows paying subscribers to stream the radio. Non-subscribers with free accounts are allowed a 30 track free trial from Last.fm. Only paying subscribers can play the radio. Free user accounts can't play the radio. Subscribers will see a prestigious black icon at the top left when online. If you have an S60 phone (i.e. pre-N8/Symbian^3) an older version may still stream radio until Last.fm disable it."

http://code.google.com/p/mobbler/wiki/FAQ

Anonyma användare kan inte skriva inlägg. Vänligen logga in eller skapa ett konto för att göra inlägg i forumen.